Ik heb vanmorgen een pandora armband gekregen. Ik twijfel even over de lengte. Ik heb een pols van 16 cm. De armband is 21 cm. dat is dus te lang. Maar ik weet nou niet of ik voor 18 -19-20 moet gaan. Er hangt nu nog maar 1 bedel en 2 stoppers aan dus het is ook lastig voor te stellen hoe hij valt als hij helemaal vol hangt. Vanavond komen er wel mensen die ook pandora hebben, dus ik kan die van hun ter vergelijking wel omdoen, maar was even benieuwd naar panodora dragers hier.
heb dr 1, ik meen de 19 cm en die is eigenlijk wat aan de grote kant, maar de 18 zou niet meer passen als die vol zou hangen dus....
ik heb ook 1 armband en na sinterklaas heb ik er 2 hihi en ze vertelde mei dat ik 2 centimeter groter moest pakken en daar hadden ze gelijk in want mijn armband hangt zo goed als vol en ik kan hem nog gewoon om. dus in jouw geval zou ik voor de 18 gaan, maar je kunt het ook navragen bij de juwelier. weet nog leuke site's waar pandora een stuk goedkoper is www.pandorabeads.nl www.koopshop.nl
Ik heb er 4, allemaal zijn ze 20cm. Mijn pols is 16cm. Eerst had ik 4x 19cm, maar die zaten echt net te strak. Nu heb ik 4x 20cm en zitten ze goed. Ze hangen wel alle vier helemaal vol. Ik heb ook een aantal door mij zelf gemaakte glaskralen er aan zitten. Als je niet van plan bent de hele armbadn vol te rijgen, dan zou ik inderdaad niet te groot nemen
Ik heb er 4, allemaal zijn ze 20cm. Mijn pols is 16cm. Eerst had ik 4x 19cm, maar die zaten echt net te strak. Nu heb ik 4x 20cm en zitten ze goed. Ze hangen wel alle vier helemaal vol. Ik heb ook een aantal door mij zelf gemaakte glaskralen er aan zitten. Als je niet van plan bent de hele armband vol te rijgen, dan zou ik inderdaad niet te groot nemen
ik weet de lengte niet meer, maar in het begin leek ie ook echt te groot. voor degene die er vier hebben (wauw!) houden jullie die altijd om, of doen jullie m snachts af?
Ook ik heb een Pandora. In het begin twijfelde ik tussen een 18 of 19 cm. Als er nog maar zo weinig aanhangt, dan lijkt die erg groot. Maar nu ben ik blij dat ik toch de 19 cm heb genomen. Iets ruimer vind ik ook wat mooier. Dan valt de armband een beetje over je pols, hand. In de winkel adviseerden ze dat ook. Ik doe hem 's nachts af. Sommige bedels kunnen een beetje pijn doen als ik er op ga liggen, bijvoorbeeld het engeltje of het hondje. Maar het is een leuke hobby!
haha, ja dat engeltje heb ik ook wat moeite mee maar het probleem hier is, dat als ik m af doe, ik m vervolgens de volgende dagen weer vergeet om te doen
Het is heel persoonlijk wat je fijn vindt zitten..los of vrij strak.. wat is de bedoeling..helemaal vol straks met bedels? Hier een leuke weblog..staat heel veel info op! ook info welke maat je eigenlijk zou moeten nemen.. http://www.pandoras.web-log.nl/
Hier ook een armband. Maar geen idee meer welke lengte. Weet mn polsomtrek ook niet trouwens. Hij valt vrij ruim maar dat vind ik persoonlijk mooier. Hij is ook nog lang niet vol hoor. Ik draag hem 's nachts ook gewoon, net als al mn sieraden.
Misschien op je nachtkastje neerleggen? Doe ik ook. En het voelt zo kaal, als ik hem niet om heb... Of op de badkamer. Daar kom je 's morgens toch ook altijd...?
ik heb een trollbead van 21 cm en idd in het begin kon ik hem zo van mijn arm afschuiven zonder open te maken maar als ie helemaal vol zit dan heb ik echt niet veel ruimte over
ik heb er 2 en ze worden altijd wat groter door de bedels, ze rekken een soort uit als het ware, dus je moet ze zeker niet te groot nemen.
Tja, door bij dit topic te komen, toch maar eens de sites bekeken en er eentje gevraagd voor kerst! Ik wou dit al lang maar heb er nooit eentje betaalbaar gezien bij een juwelier. En dan nu mijn keuze, kwam op 122.30 euro die ik vandaag ga overschrijven. - kopje koffie: vriend was MIJN BAAS in een taverne - hartje met roze steen : we werden verleifd - bolletje met zwarte kraters : de taverne ging failliet ==> zwarte sneeuw gezien want we waren 2 maanden samen en zijn miljoenenschulden en mijn eerste job zorgden voor een moeilijke tijd - (hier wil ik nog roze steentjes, met mijn verjardag dan maar) - een huisje: voor ons eerste nestje samen -girafje : ik ben gek van dat dier en staat symbool voor mk die ik kreeg - spacer om mk en dochter te scheiden, mochten niet samenplakken van me ! - meisje : om mn beeldmooie dochter weer te geven En nu maar verderbreien... Weet mn mannetje ineens wat kopen telkens als er zich een gelegenheid vorodoet, makkelijk toch? VRAAGJE : hadden jullie geen angst dat het eenmaal thuisgeleverd op neits zou trekken aangezien je t online bestelde? Liefs kitty
Ik heb ook 2 armbanden... ze zijn allebei helemaal vol. Neem ze idd niet te groot want ze worden nog iets wijder door het gewicht van alle bedels die eraan hangen. Ik heb ook een ketting! Heb in het begin een pandora party bij me thuis gehad waarvan ik 10% van de omzet kreeg en dus weer kon uitgeven ... dat ging allemaal goed maar een paar maand later waren er allemaal problemen met die mensen... kwamen afspraken niet meer na enzo.. en via hun site kon je bedels bestellen en ook die bestellingen werden niet bezorgd ect... Ik zal dus echt niet via internet bestellen want ook de sites die heel betrouwbaar lijken zijn het misschien wel helemaal niet! Of je moet aan de deur kunnen betalen... :S..