Wie heeft er een pandora armband?

Discussie in 'De lounge' gestart door tiruja, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Hihi, ik wilde ook al heel lang 1 en nav hiervan vraag ik hem voor mijn verjaardag. Ben al wat leuke bedeltjes aan het uitzoeken. Ga het wel gewoon via internet bestellen hoor.

2. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ja lap, nu heb ik al mijn twijfels of ik straks de bestelling zou doen... Maar aangezien je alle adresgegevens, rekeningnummer en zo hebt dan kan er toch weinig misgaan?

Iemand ervaring met pandorasierraden.net?

x Kitty

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    @kitty: nog niet, maar daar wil ik mijn armband ook bestellen. Persoonlijk heb ik nog geen slechte ervaringen met internet, dus ik zou het gewoon doen. Ik vraag hem echter voor mijn verjaardag en dat is over 3 weken, dus ik moet nog heel even wachten met bestellen.

4. Mascha76

Mascha76 Nieuw lid

25 nov 2007
    2
    0
    0
    servicemedewerkster
    Alkmaar
    hoi hoi

ik heb 1 armband van 19 cm die ik ooit van mijn schoonzusje heb gehad, met een blocker en 1 bedeltje eraan. De meeste van mijn bedels heb ik gewoon in winkels gekocht of gekregen.
    De laatste heb ik wel via internet gekocht (of eigenlijk mijn vriend) bij de Pandora-shop en dat ging helemaal goed, ik had ze echt heel snel al binnen terwijl ze zeiden dat het door de vakanties daar langer kon gaan duren dus was er heel blij mee :D

groetjes Mascha

5. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    vaak hebben ze ook wel leuke aanbiedingingen bij de juwelier, 2e voor de helft van de prijs ofzo.
    of standaard 20% korting. Dus dat zou ik ook in de gaten houden

6. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Ik bestel altijd via internet met 30% korting. Nog nooit problemen mee gehad.
    Maar die aanbiedingen van de juwelier zal ik ook eens in de gaten houden!

7. Patries

Patries Actief lid

22 feb 2006
    127
    0
    0
    Ik houdt ze alle vier altijd om, ook met douchen en slapen ;)
    Als ik ze af zou doen, dan mis ik ze echt :oops:

Deel Deze Pagina