Ah wat lief van je! Ik woon helaas veel te ver weg. Maar ik ben er dus nu goed op voorbereid en ga mijn oordoppen dan gewoon gebruiken. Ik ben geloof ik al te enthousiast om hem niet te kopen 😄
Hij maakt inderdaad veel lawaai, we hebben een open keuken, dus hoop dat het snel went. Hij rookt ook veel, hebben jullie dat ook?
Tip over het roken bij vette producten. Klein beetje water in bak doen dan rookt ie niet meer omdat vet daarin wordt opgevangen.
Wij hebben hem ook sinds een paar weken. Wat een super ding! Hij maakt idd wat geluid, maar de frituurpan maakte ook een hoop herrie als ik de kroketten erin deed Ik heb er friet, frikadellen, kroketten, borrelhapjes, pistoletjes, gevulde kipfilet, brownies enz in gebakken. En ook ik heb al 3 man overtuigd om zon ding aan te schaffen. We hebben ook de XL versie trouwens. Makkelijk met zijn vieren en kwam ook nét wat beter uit de testen.
Wij hebben hem ook, ik spuit het mandje in met ovenreiniger van muscle, werkt als een tierelier! Hier ook geen vaatwasser toen we hem net hadden dus met de hand gedaan
Ooh dat is een goeie tip, dat spul heb ik nog in huis ook! Ga ik eens proberen.. Want of je dat mandje nou met de hand schoonmaakt of in de vaatwasser doet, echt schoon wordt ie niet meer..
Haha van al jullie reacties ben ik ook enthousiast! Dit moet ik ook hebben! Is de xl versie die van rond de 200,-? Wordt alles ook echt fijn knapperig?
Wij heb en de gewone, onze reden om aan te wchaffen was met name het vetvrij bakken. Met zn vieren hebben wij dus de normale en is net groot genieg, al zijn onze kinderen niet heel grote patat eters. Er kan net ca 800 gram in het mandje. Het geluid is te vergelijken met een afzuigkap vind ik.... Ik ben er heel gelukkig mee. Ik hebruik meestal koelverse friet en die worden lekker krokant. Diepvries friet, vooral de kreukel(oven) friet vind ik heerlijk en nauwelijks te onderscheiden van friet van de snackbar. Verder bakken we er snackjes in, die van mora zijn ook geschikt voor de airfryer en die worden ook gewoon bruin. Andere soorten blijven iets pips, vooral de bitterballen, maar ze smaken wel gewoon prima! Enige wat we daarnaast bakken zijn krieltjes, vooral bistrokrieltjes worden heel lekker.
Wij met zijn drieën hebben de xl wel echt nodig. Het duurt ook iets langer om patatjes te bakken dan in een gewone frituurpan, dus twee keer bakken doe je niet zo snel. Ik vind het met het lawaai wel mee vallen hoor. Went snel genoeg.
Wij doen er ook de vissticks in! Wij hebben de normale versie en ik doe 6 vissticks ongeveer 15 minuten er in (even schudden tussendoor) en dan zijn ze heerlijk knapperig! Loempia;s zijn ook lekker!
Wij gaan hem vandaag of morgen halen. Krijg die van mn vriend voor kerst maar die was toen overal uitverkocht. Nu liggen ze weer in de winkels en de mediamarkt heeft naar het schijnt toch die 21% btw actie deze week Wat voor soort olie gebruiken jullie?
Olie is niet nodig! Wij hebben hem ook bij de mediamarkt gekocht voor de aanbieding, maar ik zou niet te lang wachten, want er waren er bij ons maar 9 binnen gekomen (waarvan 2 op bestelling).
O help . ik had beter niet mee kunnen lezen ik denk dat ik om ben .. Ik zie zoveel langskomen wat erin kan, dat ding lijkt ideaal!