Wie heeft er een Philips Airfryer? Tips..

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ah wat lief van je! Ik woon helaas veel te ver weg. Maar ik ben er dus nu goed op voorbereid en ga mijn oordoppen dan gewoon gebruiken. Ik ben geloof ik al te enthousiast om hem niet te kopen 😄

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Hij maakt inderdaad veel lawaai, we hebben een open keuken, dus hoop dat het snel went.
    Hij rookt ook veel, hebben jullie dat ook?

3. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Tip over het roken bij vette producten.
    Klein beetje water in bak doen dan rookt ie niet meer omdat vet daarin wordt opgevangen.

4. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Wij hebben hem ook sinds een paar weken. Wat een super ding! Hij maakt idd wat geluid, maar de frituurpan maakte ook een hoop herrie als ik de kroketten erin deed :)

Ik heb er friet, frikadellen, kroketten, borrelhapjes, pistoletjes, gevulde kipfilet, brownies enz in gebakken.

En ook ik heb al 3 man overtuigd om zon ding aan te schaffen. We hebben ook de XL versie trouwens. Makkelijk met zijn vieren en kwam ook nét wat beter uit de testen.

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Wij hebben hem ook, ik spuit het mandje in met ovenreiniger van muscle, werkt als een tierelier!

Hier ook geen vaatwasser toen we hem net hadden dus met de hand gedaan ;)

6. Poetjuh27

Poetjuh27 Actief lid

4 jan 2011
    164
    0
    0
    Ooh dat is een goeie tip, dat spul heb ik nog in huis ook!
    Ga ik eens proberen.. Want of je dat mandje nou met de hand schoonmaakt of in de vaatwasser doet, echt schoon wordt ie niet meer..

7. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Haha van al jullie reacties ben ik ook enthousiast! Dit moet ik ook hebben! Is de xl versie die van rond de 200,-? Wordt alles ook echt fijn knapperig?

8. Onje

Onje Niet meer actief

Tipje, er is een fb pagina airfryer receptenruil en the Philips chef ook op fb!

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wij heb en de gewone, onze reden om aan te wchaffen was met name het vetvrij bakken. Met zn vieren hebben wij dus de normale en is net groot genieg, al zijn onze kinderen niet heel grote patat eters. Er kan net ca 800 gram in het mandje.
    Het geluid is te vergelijken met een afzuigkap vind ik....
    Ik ben er heel gelukkig mee. Ik hebruik meestal koelverse friet en die worden lekker krokant. Diepvries friet, vooral de kreukel(oven) friet vind ik heerlijk en nauwelijks te onderscheiden van friet van de snackbar. Verder bakken we er snackjes in, die van mora zijn ook geschikt voor de airfryer en die worden ook gewoon bruin. Andere soorten blijven iets pips, vooral de bitterballen, maar ze smaken wel gewoon prima!
    Enige wat we daarnaast bakken zijn krieltjes, vooral bistrokrieltjes worden heel lekker.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, ik ben om; hij is besteld!

11. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Wij met zijn drieën hebben de xl wel echt nodig. Het duurt ook iets langer om patatjes te bakken dan in een gewone frituurpan, dus twee keer bakken doe je niet zo snel.

Ik vind het met het lawaai wel mee vallen hoor. Went snel genoeg.

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wij doen er ook de vissticks in!
    Wij hebben de normale versie en ik doe 6 vissticks ongeveer 15 minuten er in (even schudden tussendoor) en dan zijn ze heerlijk knapperig!

Loempia;s zijn ook lekker!

13. pientje1

bedankt voor de tip, ga ik zeker proberen!

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wij gaan hem vandaag of morgen halen. Krijg die van mn vriend voor kerst maar die was toen overal uitverkocht. Nu liggen ze weer in de winkels en de mediamarkt heeft naar het schijnt toch die 21% btw actie deze week

Wat voor soort olie gebruiken jullie?

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Geen,....

16. Onje

Onje Niet meer actief

Geen druppel ;)

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ow ik dacht dat je er een paar druppels olie bij moest doen

18. pientje1

Olie is niet nodig! :)
    Wij hebben hem ook bij de mediamarkt gekocht voor de aanbieding, maar ik zou niet te lang wachten, want er waren er bij ons maar 9 binnen gekomen (waarvan 2 op bestelling).

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    O help…. ik had beter niet mee kunnen lezen… ik denk dat ik om ben ;)….. Ik zie zoveel langskomen wat erin kan, dat ding lijkt ideaal!

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het was al uitverkcht bij de mediamarkt. :x

Deel Deze Pagina