Zijn er al ouders die met hun kinderen bij de nieuwe k3 show geweest zijn?? Ben namelijk heel benieuwd hoe het was en wat we kunnen verwachten.. Wij gaan aankomende zondag voor het eerst naar k3 ...
jah ik wil het ook weten had voor de crash ook een topic erover geopend en wilde het vandaag ook weer doen had er noggeen tijd voor. dus mensen laat het weten hihi wij gaan trouwens ook zondag naar enschede hoe laat gaan jullie, wij om 1700 uur de rest was al vor vooraan en wilde niet op de achterste tribunes zitten. en hoe doen jullie dat met vertellen mijn kleine meid weet het nog niet hihi wil dr neit zenuwachtig maken.
Wij gaan zondag ook om 17:00...En hebben stoelen op de 2e rij van voor.... Helemaal zin in ,onze docheter is bijna 2 dus ben benieuwd hoe ze zal vinden.. Ik denk dat ik pas zondag als we de auto in stappen , ga vertellen dat we naar k3 gaan kijken...
K3 en de Wondermachine In deze wervelende show in een prachtig decor met duizenden lichtjes ontdekken Karen, Kristel en Josje de wondermachine van Professor Schwarzwald. Met deze geniale uitvinding kun je worden wat je maar wilt, maar ook tijdreizen. De professor waarschuwt de meisjes dat ze niet aan de machine mogen komen, omdat hij nog niet goed werkt. De meisjes kunnen hun nieuwsgierigheid niet bedwingen en proberen hem uit .Al snel blijkt dat ze dat misschien beter niet hadden kunnen doen.
Heb de meiden het net voorgelezen....ze kunnen nu niet meer wachten Had via youtube al wel een nieuw nummer van ze gehoord....iets van Hallo K3
Wij zijn in Zwolle geweest naar de nieuwe show, en het was echt een superfeest! Ik was nog nooit bij K3 geweest, maar het was echt fantastisch! Ik zou het zeker aanraden!
Ik ga 6 november met die kleine van mij, ze weet nog van helemaal niets, ben benieuwd naar haar snoet als ze daar is
wij gaan zaterdag om 11.00 we zitten op de 2e rang waren wel de duurdere kaartenm die van 15 euro waren allemaal uitverkocht is de 2e rang vooraan? youame weet het al die verteld het tegen iedereen en die willen nu ook gaan maar kaarten zijn uitverkocht haha nog 6 nachtjes mijn dochter kan niet meer wachten en mama ook niet
wij zitten ook eerste rang en dan rij 9 geloof ik dus nog redelijk vooraan. ben jaren geleden eens met mijn buurmeisjes geweest was ook erg leuk. allemaal van die gillende en meeschreeuwende kids haha. als je daar neit van houd meot je niet gaan. het was toen iets met een toverkist geloof ik. die show was erg leuk toen. de kids zitten er helemaal in. we hebben laatst mamasè ook maar ff op pc gedaan en die heeft ze al uitvoerig bekeken. ze zat er helemaal in dacht ff liedjes oefenen want ken alleen de oude haha. ons meiske is 4,5 maar jammer genoeg houd ze niet van verrassingen daar kan ze echt niet tegen word ze boos van haha dus moet het dr van de wk maar eens vertellen haha
Wij zijn gister geweest in Amsterdam en het was helemaal super. Leuke show er om heen met de tijdmachine inderdaad. Ze vond het helemaal geweldig en mama ook . We zaten eerste rang rij 13, is vrij vooraan en aan het einde van de show doen ze natuurlijk handtekeningen en kan je vooraan gaan staan. Charlie
hoever van voren moet je er ook al weer wezen? is een half uurtje genoeg of moet je er al eerder zijn? heb het gister verteld zegen me meisje ne ze heeft er zoveel zin in. is ineens mega lief hihihi.
Wij zijn vorige week vrijdag geweest in de Rai. Ik vond het helemaal super, ongeveer een kwartier voor tijd ging de zaal open en de show duurt vijf kwartier. Toen ik mijn dochter, met rode konen vol spanning zag wachten en zag hoe ze helemaal opsprong toen het begon kreeg ik helemaal tranen in mijn ogen. Ik ben niet erg emo aangelegd maar vond het super! Lekker genoten en een leuke show. Kus Senna
Ik had precies hetzelfde en kreeg dus echt een enorme huilbui! Mijn man wist niet hoe die het had! De zwangerschapshormonen....het is dan ook zo bijzonder als je ze zo blij kan maken met zoiets...geweldig om te zien.. C.