Wie heeft er een PVC vloer???

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DUIFJE

DUIFJE Actief lid

30 okt 2012
    354
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben ongeveer 2,5 jaar een pvc-vloer liggen. Het bevalt heel goed. Het is gelegd op plavuizen waaronder vloerverwarming ligt. Het klikt niet zoals laminaat en doet warm aan. Makkelijk te onderhouden. Maar wij hadden al krassen voordat we in ons huis waren getrokken!! We hebben een heel donkere vloer waar je alles op ziet, moet ik erbij zeggen! 's Ochtends met de zon erop is het geen gezicht, veel vegen en krassen! Achteraf is gebleken dat er een of andere beschermlaag op de vloer moest, voor het eerste gebruik. We zijn keurige mensen en zuinig op de vloer.;) Om een lang verhaal kort te maken; wij hebben spijt van het merk MFLOR. We krijgen een nieuwe vloer, maar kiezen voor een ander merk en never nooit meer een heel donkere vloer! Maar op het gekras na bevalt PVC heel goed! Laat je goed informeren en neem een merk PVC waar je leverancier ervaring mee heeft.

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wat jammer dat jullie zo'n slechte ervaring hebben. Valt de nieuwe vloer onder de garantie? Maar toch...weer in de rommel enz.

Ik heb na wat gegoogle:D en info bij een plaatselijke vloerbedekkingswinkel te horen gekregen dat Mflor een van de betere merken is?! Mmmm....
    Ms. heeft het er mee te maken dat het niet helemaal juist is gelegd!?
    Voor welk merk hebben jullie nu gekozen>

In ieder geval heel erg bedankt voor je reactie en succes met jullie nieuwe vloer. Hopelijk bevalt deze beter en kan je hierna jaaaren vooruit!

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik heb even gegoogled...heel mooi, maar wel best duur. :p

4. DUIFJE

DUIFJE Actief lid

30 okt 2012
    354
    0
    16
    NULL
    NULL
    PenK,
    We krijgen de nieuwe vloer vergoed, onze leverancier wil hoe dan ook dat het goed komt. Of het garantie wordt of dat we het krijgen van hem is nog steeds onduidelijk. We weten nog niet welk merk we nu kiezen. Wordt rond de voorjaarsvakantie pas dat er een nieuwe vloer komt, dan zijn wij met vakantie en hebben zo weinig mogelijk last van het hele gebeuren... En inderdaad, MFLOR is een van de betere merken. Ik mocht het merk MFLOR van mijn vriend eigenlijk al niet noemen, omdat bedrijven door mijn reactie misschien hinder kunnen ondervinden.:) Maar goed, wij zijn ontevreden met het eindresultaat en vinden de vloer onacceptabel. Zal ongetwijfeld komen door de verkeerde behandeling, de leverancier zou door de fabrikant onvoldoende zijn ingelicht over de juiste behandeling... Het is niet heel erg verschrikkelijk allemaal, maar wij vinden de kwaliteit onacceptabel. Het komt de beloftes qua krassen gewoon niet na. Maar anderen zullen ongetwijfeld wel goede ervaringen hebben met MFLOR, wij hebben ook het idee dat het juist dit type is, dus heel donkerbruin en vrij glad, alsof de vloer op de een of andere manier te zacht is. Als de vloer wel goed behandeld zou zijn waren er waarschijnlijk geen problemen geweest.

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    ik heb je even een pb gestuurd..

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275