Dames, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb binnenkort een feest, black tie :x, en moet hier dus een goed cocktailjurkje voor vinden. Het is geen diner dus lang is niet nodig. Feestelijk is prima! Nu heb ik zalando, wehkamp en alle andere standaard sites al een beetje bekeken maar zie niks naar wens. Hebben jullie nog tips? Leuke sites of jurken? Om het makkelijk te maken, ik ben klein en wat mollig maar in ontkenning . De jurk moet sowieso lange mouwen hebben, feestelijk zijn en een buikje verbergen . Alle tips zijn welkom! Budget max 125,-
Ik kom weer even wat ecofashion promoten, hoor <3 Zit hier iets bij? ARMEDANGELS Elise jurk in zwart ARMEDANGELS Ellen jurk met V-hals en geplooide taille watMooi - Jurk Chloe Black van Armedangels Geen verstand van etiquette en kledingsregeltjes trouwens weet niet in hoeverre black tie super strikt is. Maar deze jurken vind ik leuk!
Niet eco misschien nog bij Newlook? dresses black - shop for womens dresses | NEW LOOK Of bij JBC? https://www.jbc.be/nl/dames/kleding/kleedjes/1/_color4102185846 Zijn mijn nieuwste ontdekkingen, deze sites
Die andere sites zien er ook goed uit. Ik vind alleen altijd de jurkjes zonder mouwen het leukste en dat is nu net even niet mijn sterkste kant... Typisch vrouw dus
Maar je kan toch een jurkje met korte mouwen dragen en daar een mooie zwarte blazer bij aantrekken? Heb zelf laatst deze gekocht.
Maar kan je niet een jurkje kopen met korte mouwen en een (kort) jasje erop? Ik zou even gaan passen bij steps. Ze helpen altijd heel goed. Passen vind ik essentieel. Ik heb namelijk daar vaak een maat kleiner nodig want het valt wat groter bij mij. Steps online bestellen heb ik slechte ervaringen mee omdat her altijd anders staat dan..
Honneloeloe in Leiden 4000 jurken en super betaalbaar !! Home - Honneloeloe Galajurken, Cocktailjurken, Trouwjurken en meer!