Goed haarproduct

Discussie in 'De lounge' gestart door danip, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een haarproduct dat goed blijft zitten en niet (te) vet wordt. Ik heb mijn haar helemaal anders laten knippen, en heb nu heel veel laagjes en halflang haar. Vroeger had ik eens een paarse pot met een soort wax. Ik weet dat de kapster het kauwgom noemde en zo rook het ook (hubbabubba geurtje). Je moest het tussen je handen klappen dan kreeg je een soort draadjes. Die vond ik echt heel goed, maar ik heb geen idee waar het van was. Nu zoek ik dus iets wat ook heel goed werkt, waar je de laagjes mee kunt accentueren zonder dat het heel vet word (dat word mijn haar sowieso al snel) Het moet ook wat volume/body geven. Iemand een tip? :)

2. Jemm

Jemm Actief lid

5 okt 2013
    277
    0
    0
    Molding silk van biosilk. Precies zo product als je omschrijft!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    De producten van Tigi hebben dat blauwe spul :)

Bad head heet die serie geloof ik k

4. danip

danip Niet meer actief

Jemm, nee dat was hem niet. Maar is dit ook goed spul dan?

Fleursylvano, dat is em ook niet. Dit spul zelf was gewoon wit. Het potje liep een beetje in een pyramidevorm.

Het hoeft ook niet hetzelfde te zijn hoor, als het maar goed is :)

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Was het potje grijs met vel oranje?
    Ik kan mij herinneren dat ik ooit precies hetzelfde heb gebruikt als wat jij beschrijft kwa geur en substantie..
    Kan alleen niet op de naam komen,maar als ik even door blijf denken misschien wel.

6. danip

danip Niet meer actief

Nee het was paars, met een iets donkerder deksel. Pff nu wil ik het weten ook haha.

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Jeetje..... Ik zal nog eens nadenken dan over paars met een donkere deksel. :p

Ik had die ik gebruikte nog wel gevonden.
    Fat Hed | Hair food for a chunky, texturised style - Fudge

Alsje het filmpje kijkt zie je dat het wit is (het lijkt doorzichtige gel op het plaatje). Het is wel goed spul trouwens.

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
  9. angel229

angel229 Niet meer actief

Vind het als een Tigi product klinken. Meen dat ik hem zelf vroeger ook gehad heb. Ik kan het alleen niet meer terug vinden.
    Ik heb zelf gisteren een topic hierover geopend.

Tigi of fudge. Moet je maar eens kijken. Misschien heb je er wat aan.

Deel Deze Pagina