Hoi hoi, Even een vraagje, ik heb na een kuur een vaginale schimmelinfectie overgehouden. En nu ben ik sinds vorige week begonnen met 1xdgs daktarinzalf te smeren en de eerste dag moest ik ook zo'n daktarincapsule inbrengen. Maar nu na een week smeren heb ik nog steeds geen resultaat, wordt gek van de jeuk. Is dit normaal? Want ik moet de zalf nu nog 1 weken smeren of had ik nu al minder jeuk moeten hebben?
Hallo, ik heb ook weleens een schimmel gehad. Nadat ik s'avonds dat eitje had ingebracht,kreeg ik een aantal uurtjes heel veel jeuk en irritatie,en daarna werdt het stukken minder. De creme was meestal maar even nodig. Ik zou toch even de huisarts bellen hoor,zoals het klinkt duurt het wel erg lang...
Ook wel eens gehad. het zou nu echt al over moeten zijn hoor. Morgen maar even de ha bellen en om een langere kuur vragen.
Taby, wat heel goed helpt tegen de jeuk is om er wat witte yoghurt op/in te smeren bv als je gaat slapen. Dit koelt en helpt heel goed tegen deze jeuk!
ik heb het ook gehad en kreeg een capsule om door te slikken met 2 dagen was het over. sorry maar weet ff niet meer hoe het heet.
canesten heb ik volgens mij ook gehad.. de eerste inbrengen kwam veel irritatie bij.. Man o man dat brande down under zeg! De dag daarop was ik jeuk vrij wat een ellende zo'n paard tussen je benen he
ik had ook na een week nog last en heb toen de dokter weer gebeld. Nieuwe kuur gekregen, maar ook een nieuwe zalf. Ik bleek dus een reactie te geven op de zalf. Toen ik overging op de andere zalf heb ik nieuwe kuur niet hoeven te gebruiken. De andere zalf hielp al voldoende
Het inderdaad echt vervelend zo'n paard tussen je benen, het liefst loop ik heel de dag in m'n blote kont, want wat een hel is dat zeg om nu een spijkerbroek te dragen. De conclusie is dus morgen toch echt even de ha bellen. Bedankt voor jullie reacties.
Wat vervelend! Ik heb ooit eens een huis, tuin en keuken tip gekregen: in een warm badje van water en natuurazijn zitten. Misschien helpt dit nog iets?