Welke water-/zandspeeltafel?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lili81, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
  2. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Piratenwatertafel!!
    Was hier kado voor derde verjaardag zoontje en is nog steeds een hit. Staat alweer buiten.
    Ook dochter van zes vraagt steeds of ze er mee mag spelen.

Andere watertafel geen ervaring mee.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Hier de piratenwatertafel...alle leeftijden zijn er verzot op.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wij hebben de onderste gehad, prima tafel. Hebben hem weggedaan omdat onze meiden toch liever in een zandbak spelen ipv erbuiten

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
  6. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ik lees over die piraten tafel toch vaak de opmerkingen dat het jammer is dat het waterkanon het niet doet, dat de vlag snel stuk is...
    Herkenbaar?

7. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
  8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.746
    1.073
    113
    Hier de piraten tafel en mijn zoon vind hem super! Hij staat nu weer buiten hier.
    De pomp is bij mij handmatig, en zijn uitvoeringen geweest waarbij deze elektrisch ging maar die gingen dus snel stuk als er zand in de pomp kwam oid. Ze zijn toen terug gegaan naar de hand uitvoering.
    De vlag zit er hier nog gewoon op na een jaar intensief spelen met een sloop peuter ;)

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.680
    1.442
    113
    Hier vonden we dus de kwaliteit erg tegenvallen van de piratentafel ten op zichte van de prijs, het grote pompding in het midden hebben wij er al niet meer op gezet wnat die was na 2 maand al stuk, kleine paarse handpompje was na 6 maand stuk, slangetje afgeknapt, nee voor die prijs hadden wij zeker ene iets hogere kwaliteit verwacht,

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
  11. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Wij hebben sinds kort de watertafel van Keter!
    Wat ik erg handig vind aan deze tafel, is dat de bakken er los inzitten, heel erg handig met schoonmaken, of het zand eruit halen! En je kunt hem 'afsluiten', door de klepjes dicht te doen, zo kunnen er niet zomaar bbeesten ofzo bij1

Wij hebben hem overigens gekocht bij de blokker, waar hij een stuk goedkoper is!!! (€30,-)

Met de andere geen ervaring!

12. tuc

tuc Niet meer actief

O ts, mocht je ie onderste willen van 48,99..bij de blokker is die nu maar 29,95

13. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    De piratentafel!
    Van de Sint gekregen en nu ook droog al een enorme hit hier :)

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

Aquaplay is ook erg leuk.... :)

15. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik haal vd week die van Keter voor mijn meisje, 29,95 euro bij de Blokker deze week.

16. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    In de folder van de blokker zie ik de water/zandtafel staan maar zitten die accessoires erbij?
    Zie dat er niet bij staan..

17. sjak

sjak Niet meer actief

Wij hebben er een van little tikes, met glijbanen enzo en poppetjes... Maar ik vind niet dat mijn dochter er echt veel asn vind, het is wel ok, maar niet boeiend... Nu wonen wij vlakbij het strand en een grotere water/zand speelplaats is er natuurlijk niet :)
    Het favoriete buitenspeelgoed is hier een bellenblaas en stoepkrijt! (Ook leuk voor haar verjaardag!)

18. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Thanks voor alle reacties!
    Heb gekozen voor de onderste, die van Keter. Had hem net besteld bij bol.com dus die ga ik mooi even annuleren! Super bedankt voor jullie tip daarover!! Scheelt toch €20.

Ben benieuwd wat ze (en haar broer) er van vindt!

19. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hier ook de Step2 van Little Tikes. Ze heeft hem al 3 jaar en nog steeds een groot succes! Gegarandeerd waterdicht dus staat ook al die tijd al buiten.

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

De schepjes bedoel je? Nee die ztten er niet bij.
    Op elke hoek zit een vormpje/bakje/zeefje (die rode ronde dingen). Dat heb je er dus wel bij.

Wij vonden het idd ook ideaal dat de bakken er zo uit konden.

Deel Deze Pagina