wie heeft er een samsung wasmachine?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    wie heeft er een samsung wasmachine?
    Wat is je ervaring?
    Hoe lang heb je hem al?
    Welk type?

Mijn wasmachine heeft het net begeven:(:(:( en nu lees ik veel goeie reviews over de Samsung.
    Maar ja op internet weet je nooit zeker of die goeie review klop;)

Alvast bedankt!

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Al gekeken op Kieskeurig?

Wij hebben een Samsung Eco Bubble en hij bevalt prima :) Doet wat hij moet doen (wassen) en veel handige wasprogramma's en opties zoals uitgestelde start e.d.

Euhm, we hebben hem nu trouwens anderhalf jaar en gekocht i.v.m. gunstige prijs-/kwaliteitverhouding.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wij zijn erg tevreden over Aeg :) doet het al 10 jaar zonder mankementen

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ikke!!

Ben er SSUUUUPPPER tevreden mee. Ik heb nog wel het 1e type dat uitkwam geloof ik, er kwamen er direct 2 op de markt en ik heb de luxere versie van die 2. Durf niet te zeggen welke dat is want hij is al zeker 4,5 jaar oud.

Hij werkt echt zoooo fijn!

Ik heb aan de hele machine maar 1 nadeel en dat is de grote trommeldeur, die deur en het rubber heeft een grote ruimte waardoor alle babysokjes e.d. in het rubber terrecht komen. Dit heb ik opgelost door alle sokken in een waszakje te doen maar het liefst gooi je dat zo in de machine natuurlijk.

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik! Ik heb echt een t*phushekel aan dat ding.

A. Als je nèt na het aanzetten van de wasmachine een sok of iets bent vergeten mee te wassen, dan moet je 5 (!) minuten wachten voordat je de deur open kan doen.
    B. Als hij klaar met wassen is, dan moet je een minuut (ik denk dat het een Zuid-Koreaans minuut is) is wachten voordat je de deur open kan doen. Geloof me, dat zijn ook 5 minuten.
    Niet handig als je het allemaal even snel wil ophangen.
    C. De witte en bonte wasprogramma is zo dom! Je kan niet zelf instellen hoe lang je wasje wilt draaien, ook heb je geen 'kortprogramma' 4 spijkerbroeken is dus 147 minuten.
    Hij weegt zelf dus hoeveel tijd hij nodig heeft. Ik vind dat heel onhandig, want dat bepaal ik zelf liever

Die dosseervakjes vind ik je ook te klein en hij wast met veels te weinig water. Dus ik moet er altijd een hele emmer heet water bij kiepen.

Ik heb dit ding sinds 2 jaar, maar heb er echt spijt van.
    Het enige voordeel is dat ie 7 kg kan wassen.

Ik zou maar even verder kijken.

Ik heb trouwens de WF8704ASV

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dat wachten had mijn oude ook, vind ik niet zo'n probleem.

Maar waarom gooi je er extra water bij? Wast hij anders niet schoon?

7. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    A. dat heb ik niet (maar volgens mij wel hetzelfde type wasmachine)
    B. bij elke wasmachine moet je een minuut wachten na het wassen... maar ik sta er niet bij om te kijken tot hij afgelopen is dus vaak maak ik die minuut niet eens mee..
    C. Tijd kun je inderdaad niet aanpassen maar er zit bij mij wel een kort wasprogramma op dat je aan kunt passen, 4 losse spijkerbroeken was ik niet ik heb dan echt alleen maar gevulde wassen. Kleur-wit-zwart en als ik een kort programma neem doet hij er 20 of 30 minuten over. Dagelijks programma is 1 uur en 10 min en een standaart wasprogramma kost 2 uur. En dan weegt hij de was en past hij de tijd zonodig aan. Ik vind dat juist ideaal aan dat ding want bij weinig was, doet hij het maar heel kort en dat bespaard enorm!

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oh ik vind dat wachten vaak vervelend omdat ik 's avonds laat nog een wasje draai en de was in de droger wil doen en dan m'n bedje in.

Ik doe er extra water bij omdat ik de witte was graag met waspoeder was (Ariel), maar als ik er te veel lakens of handdoeken in doe, klop ik de waspoeder er zo uit als ik de was ophang.
    Daarom giet ik er weleens 1 of 2 emmertjes heet water bij.
    Naar mijn gevoel wordt de was er ook schoner van

9. sjak

sjak Niet meer actief

Ik heb ook de samsung eco bubble, mijn man wast hier in het huishouden en hij is er erg tevreden over, hiervoor hadden we een miele en hij doet zeker niet onder!
    Wij hebben er wel een kort programma op zitten, meerdere zelfs... En volgens mij hebben alle wasmachines zo'n beveiliging op de deurtjes zitten. Heel handig zeker met kinderen.

10. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Hier ook de ecobubble, heeel blij mee! 8kg kan er in, ideaal. En kan m wel op snelwas zetten hoor, is maar net welke je hebt dus. Ook fijn dat ie zichzelf uitschakelt als de was klaar is, scheelt weer nutteloze energie. Mijn oude wasmachine bleef gewoon aanstaan, als je er dan een paar uur niet bent is het een beetje zonde.

11. Deliana

Deliana Niet meer actief

Hier ook, heb hem nu 6 mnd. Ik vind het echt een ideaal ding! Ik was op zoek naar een machine die stil was, omdat hij in de kamer naast de slaapkamer van mijn dochter staat, en deze kwam als een van de beste uit de bus. Hij is ook echt heel stil.

Dat wachten heb ik geen last van, gewoon de standaard minuut, zoals bij elke machine. De grote ruimte bij het rubber is idd wel irritant, maar ook hier opgelost door een waszak.

12. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Wij hebben sinds 4 of 5 jaar een Samsung ( geen eco bubble) en ik ben er zeer tevreden over.
    Was goed en genoeg keuze aan was programa's

Nahla heb je geen keuze in programma's ? ik heb snelwas dan doet hij er iets van 1 uur over...en nog andere programm's waarbij het wel korte duurt.

13. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben sinds januari ook een samsung met eco bubble.
    Ben zeer tevreden,
    * erg stil, kraamverzorgster is destijds wel eens naar zolder gelopen omdat ze dacht dat de was klaar was.
    * weinig wasmiddel (vloeibaar) nodig. De eco bubble werkt geloof ik het best bij vloeibaar.
    * heb met 7 kg inhoud.
    * makkelijk het aantal spoelbeurten enz in te stellen.
    * gaat meteen uit als hij klaar is. Scheelt idd weer stroom.

Onlangs begaf onze droger het en hebben we ook een samsung warmtepomp droger aangeschaft, ook zeer tevreden.

14. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de eco bubbel 7kilo.
    Ben er erg blij mee!

15. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik heb ook een eco bubble, maar heb helaas na een jaar een monteur erbij gehad. Denk dat ik hem te vol heb gedaan een paar keer, krijg je met zieke kinderen en veel beddenwas.
    Hij gebruikt weinig water en je moet er dus minder wasmiddel in doen (wist ik eerst ook niet).
    Ik gebruik altijd dash waspoeder en een klein beetje wasverzachter en mn was wordt altijd schoon.
    Ik let er nu op dat ik hem niet te vol doe en dan gaat het perfect.

Dat wachten voordat de deur open gaat vind ik geen ramp en als ik iets vergeten ben erin te doen gaat het de wasmand in voor denvolgende ronde.

Liefs dorid

16. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hier nooit meer een samsung. Heb er 5 jaar eentje gehad. Wat n waardeloze automaat. Slecht wasresultaat, idd duurde het een eeuwigheid voordat het deurtje open kon, ik vond m na 2 jaar gebruik super veel kabaal maken, snel roestvorming, defect doseerbakje na 3 jaar, waterverlies langs het doseerbakje etc etc

Nu een Siemens iq800, wat een verschil!!!! Zoveel stiller, fijner wasresultaat, meer mogelijkheden, en de deur gaat meteen open als ik dat wil.
    Alles voelt degelijker aan, fijne led trommelverlichting, zodat je goed ziet of je daadwerkelijk alles uit de trommel hebt gehaald. Ik kan m aanbevelen...

17. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hai,

Via de bobshop een eco bubble van 8 kilo besteld.
    een prima machine die zijn geld zeker waard is. Was perfect, is stil, voldoet aan al onze eisen.
    Kortom, prima ding!

18. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Ik vraag me af of dit wel een goede wasmachine is en of er niet ergens een defect in de machine zit want dit klinkt niet normaal hoor! Mijn was komt er stralend uit, ook met waspoeder.

19. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
  20. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb een Samsung toevallig een paar weken geleden gekocht. 7kg trommel, uitgestelde starttijd enz. Diverse wasprogramma's, wat dat betreft helemaal prima. Ik krijg alleen om de haverklap een foutmelding dat ik er teveel wasmiddel in zou doen :( Best irritant.

Deel Deze Pagina