wie heeft er een samsung wasmachine?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik heb ook een samsung, wel een oud model: WFJ 1454 NV
    Ik ben er echt super tevreden over! Alles werkt goed, heerlijk schone was en hij is erg snel! Maakt ook weinig herrie, is best stil voor een wasmachine. Lekker grote trommel (7kg) dus daar kan veel in!

Ik heb idd soms wel dat er sokjes in het rubber van de deur gaan zitten maar dat is opgelost met een waszak.

2. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
  3. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik vind het trouwens ook erg makkelijk (en energiezuinig!) dat hij zichzelf automatisch uitschakelt. Daarnaast hebben wij ook verschillende korte programma's en daar maak ik regelmatig gebruik van (niet heel erg vuile was die ff snel klaar moet zijn). De meest gebruikte is volgens mij die van 35 minuten ofzo. Wanneer een wasprogramma af is, gaat hij binnen een minuut uit en kan ik hem per direct weer aanzetten, al doe ik dat weinig. Meestal merk ik na een poosje dat hij alweer klaar is. De was is dan ook altijd prima schoon :)

Kortom: hij bevalt prima!

4. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    samsung eco bubble! echt top! eigen programma's instellen en er kan 8 kg in! ook heb ik een droger van samsung waar zo veel in kan! en "eco" is zuinig!

5. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Wij hebben dezelfde! Ik heb ook het sokjesprobleem hahaha dus ook een waszak.

6. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    #26 Skyscrapper, 6 sep 2013
    Laatst bewerkt: 6 sep 2013
    wij hebben deze:
    Samsung WF80F5E3P4W Eco Bubble wasmachine? Bestel nu bij wehkamp.nl

Heel erg blij mee, vooral omdat ik er 3 kilo meer in kan proppen dan met onze oude.
    In het begin van je programma en aan het eind hoor je allerlei muziekjes, maar dat heb ik afgezet, te irritant haha

veel programmakeuzes en andere instellingen (heb ze nog niet allemaal uitgeprobeerd)

Hij is erg stil, behalve bij het centrifugeren, (staat ook nog eens op een houten vloer op zolder dus extra geluidsoverlast) maar dat is bij geen enkele wasmachine geluidsloos.

ik zie nu in de link dat hij op wehkamp niet meer te krijgen is. ik had dit ook bij een vorige versie toen ik op zoek was naar een wasmachine en deze in de wensenlijst had gezet.
    Misschien dat hij nog ergens anders te krijgen is?
    Anders zijn de beschikbare versies denk ik net zo goed.

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb ook een samsung en deze bevalt me zo super goed
    heb een 8 kg en n bubble super ding
    wil nooit geen andere merk meer
    ook heel makkelijk in gebruik:D

8. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Heb een samsung met 7 kg trommel wel type weet ik niet is inmiddels al even denken een jaar of 8 oud en begeeft t nu.. was destijds een van de goedkoopste met zon trommel. Dus mag niet klagen :)

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    die dus haha herkende ineens typenummer van toen we een onderdeel zochten voorde deur dochter afgebroken lol

10. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Wj hebben deze ook nu 3 maandjes, geweldig ding!! Hij maakt amper geluid, hij wast echt met schuim, de kleding ruikt (vind ik) nu veel lekkerder en is ook veel schoner. Er zit kinderslot op ook erg handig met kindjes die alles aanraken, als de was klaar is laat hij een melodie horen en kan je eventueel ook uitzetten. En als het wasprogramma klaar is gaat hij vanzelf uit en er gaat 8 kg in, heerlijk!! enz enz.

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik heb de samsung eco bubble, nu zo n 3 maanden, 8 kilo trommel, en ben er erg blij mee!

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier ook de Eco bubble net een paar maanden. Vind hem echt fijn! Er zit zoveel opties op en grote trommel! Erg zuinig etc..

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hier nu al ruim 6 jaar een samsung en ik vind hem super fijn.
    Nooit problemen gehad....altijd schone was.
    Alleen 1 puntje van kritiek. Als de rest tijd 30 minuten aangeeft, duurt het soms wel langer dan die 30 minuten.
    Dit heeft te maken met het wegen van de was en dat het zo energie zuinig mogelijk wast.
    Erg fijn....maar niet als je wacht met weggaan omdat je de was nog even wil ophangen

14. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
  15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
  16. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik heb mijn AEG al 13 jaar, doet het nog helemaal super :) Maar ik hou het toch al een beetje in de gaten, alle aanbiedingen, omdat hij nu toch wel oud wordt en er nooit iets aan vervangen is.
    Ik lees toch wel veel slechte dingen over die eco bubble, vooral dat hij te weinig water gebruikt.

Deel Deze Pagina