Hallo meiden, Ik was met kinderen aan t voetballen, wou de bal wegtrappen en gleed over die bal achterover. Heb de klap opgevangen met mn hand. Heb gelijk ijs erop gelegd. Maar het doet verrekte zeer! Nu is het dus helemaal dik (dat gedeelte van je hand onder je duim) Wie weet wat nog meer helpt om de pijn af te laten nemen? Liefs,
Ik zou zoiezo even een pijnstiller innemen en je hand naar boven houden i.v.m. de zwelling..enne beterschap!
Voor vannacht pijnstilling en een kussentje onder je hand in bed, dan heb je steun en ligt de hand iets hoger zodat de zwelling kan afnemen of in ieder geval niet erger wordt. Morgen even kijken hoe het gaat met de pijn en anders even de HAP bellen voor overleg. Pijn zegt niet zo heel veel, mijn man had een paar weken geleden zijn enkel bezeerd met voetbal, hij kon geen stap meer verzetten en verging van de pijn maar het was toch alleen maar zwaar gekneusd (aldus de huisarts) en inderdaad, gek genoeg de volgende dag was het zo goed als over.
Dankjewel meiden, heb idd paracetamol geslikt. Tis nog pijnlijk als k mn dochter optil, erop leun of een doekje bijv uitwring. Tis ook nog vrij dik, kijk t tot na t weekend aan en als t dan niet minder is naar huisarts