Ok.. Ik had mijn man dus voor de gein een goede sigaar beloofd voor de geboorte van Fiene.. Een goede.. Maar ik weet dus niets over sigaren. Wie heeft er een sigaar rokende man die een tip heeft, of misschien roken julle zelf wel sigaren Lijkt me leuk om hem alsnog er eentje te geven.
Hier wordt er wel eens balmoral gerookt of eventueel een havana maar die is zwaarder.... Mijn vriend heeft 's morgens om half 7 ook een sigaar (balmoral) gerookt met een biertje, toen we net thuis waren uit het zh (waren net een uur thuis). de buren zullen wel gedacht hebben, als ze t gezien hebben hahaha.
Mijn vriend wordt altijd wel blij van een romeo and jullietta of van een NUB. (ik moet ook gelijk aan het nub topic denken maar het is echt een sigaren merk) Dit zijn wat dikkere en zachter smakende sigaren.
Mijn man rookt Justus van Maurik. Geen idee of dat lekker is of niet haha. Als je vriend/man normaal gesproken niet rookt, zou ik niet een te zware sigaar nemen. Dat schijnt dan op je darmen te gaan werken namelijk .
Mijn man rookt wel eens vanille sigaartjes met filter (met oud en nieuw e.d) geen idee wat voor merk het is eigenlijk..
Mijn man rookt ook wel eens een sigaartje, alleen heeft hij voor ons trouwen zelf gedraaide sigaren gekregen en die rookt hij nu nog steeds
ik zou voor een justus van maurik gaan, zelf rook ik nog weleens een ritmeester moods, bij een drankje (zelden) maar een justus van maurik vind ik ook erg lekker, zult me er alleen nooit mee zien, voel me dan net ma flodder.