greenchoice

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavd, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    #1 mamavd, 4 apr 2012
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
    U heeft gekozen voor dit tarief: Greenchoice variabele prijs

Greenchoice variabel tariefPrijs van uw regioleverancier

Hoogtarief(per kWh)€ 0,232€ 0,2345

Laagtarief(per kWh)€ 0,2€ 0,2025

Vastrecht(per maand)€ 21,89€ 21,89

Elke huishoudelijke aansluiting ontvangt ook €379,16 teruggave energiebelasting retour op de jaarnota.

weet iemand wat dit inhoud ? wat je terug krijgt?

en is het duur per kwh heb er geen verstand van:p maar ons contract verloopt bijna van greenchoice kunnen we een ander of bij greenchocie blijven

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Geen idee, weet wel dat Greenchoice de laatste zou zijn waar ik een contract mee aan zou gaan! Die lui hebben ons op een hele slinkse manier geprobeerd binnen te halen als klant, ze hebben zich gewoon voorgedaan als zijnde onze huidige aanbieder en gezegd dat Greenchoice door hen was overgenomen. Moest uiteraard wel m'n gegevens nog even invullen en een krabbeltje zetten. Toen ik dat niet wilde omdat ik zei het niet te vertrouwen werd ik voor alles wat mooi en lelijk was uitgemaakt. Daarna onze aanbieder gebeld en het bleek inderdaad een l*l verhaal. Bij mij komen ze er dus niet in ;)

3. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    mijn vriend had helaas al een contract met ze voor ik er bij in zat

4. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    en als we met gas nu op 1445m3 zitten is dat veel?vanaf augustus?
    en stroom vanaf augustus 1828kwh?( hoog en laag bij elkaar opgeteld)

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hier ook eens overgestapt...maar bleken achteraf veel duurder! omdat ik nog extra kosten aan mijn eigen leverancier moest gaan betalen ook....nooit meer, want bij het weer willen overstappen deden ze moeilijk...

Kreeg bij mijn leverancier altijd terug bij jaarafrekening..bij hun moest ik bij de afrekening ineens 500 euro bij betalen!! Heb het nagezocht..en hebben ze (terwijl ik wel goede stand door heb gegeven op papieren, kon het bewijzen!!) een geschatte stand opgegeven...mij dus genaaid...want als ik dus mijn jaarafrekening had gekregen van hun...zou ik bijna 1400 euro hebben moeten betalen...die 500 was van 4 maanden!! ....en dan volhouden dat het mijn fout was!!

nooit meer dus...blijf lekker bij mijn eigen leverancier essent (ondanks dat vele daar ook niet blij mee zullen zijn :p)

Het ligt er maar net aan hoe jouw ervaring er mee zijn...maar bij ons bleek het dus echt niet voordeliger te zijn ondanks wat die verkoper beweerde...

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij zijn zo'n 6 jaar zeer tevreden klant bij Greenchoice (vriendelijke klantenservice, nota's altijd op tijd binnen; nu online trouwens, nooit rare bedragen bij moeten betalen of iets). Maar heb verder alleen ervaring met Essent en dat vonden wij weer 3x niets. Maar zo heb je altijd voors en tegens natuurlijk haha.

Maar wat betreft je vraag.. Ik heb geen idee wat het precies inhoudt, sorry!

7. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Pannekoeken zijn het.
    Ze zijn aan de deur geweest bij mijn opa en oma (allebei 90) en hebben ze dmv een of ander lul-verhaal / zwetspraatje laten tekenen. Dat heeft heeeeeel lang geduurd voor ze daar eindelijk weer vanaf waren.
    Nooit aan beginnen!!

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Je betaalt ook ''energiebelasting'' voor de afgenomen stroom en gas. Als het goed is krijg je bij iedere leverancier een x bedrag terug.

Deel Deze Pagina