Marnat en ik hebben er al vaker aan gedacht om te verhuizen naar het buitenland. We hebben nu dus besloten om het echt te gaan doen. We hebben een leuk huisje gezien in Zuid Frankrijk en gaan komend weekend daar naartoe om het te bezichtigen. Het huis wat we op het oog hebben: Huis kopen in Frankrijk, Huis te koop Frankrijk, Onroerend goed in Frankrijk, Franse koophuizen, vakantiewoningen, huurwoningen We zijn onder andere tot deze beslissing gekomen doordat we geen kinderen kunnen krijgen. Verder is het hier in Nederland veel te duur om een huis te kopen. ( waar koop je in Nederland zo'n appartement in zo'n omgeving voor zo'n prijs ) Zelf kan ik daar via een oom die daar al woont aan het werk, dus dat is ook geen belemmering. Werk voor Marnat hebben we nog niet, maar die zal ook wel wat kunnen vinden. We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
Super marnatman en marnat! Hoop dat het wat word voor jullie! Huisje is in iedergeval super! *houdzichzelfaanbevolenvoorvakantielogé*
Ik wil jullie veel succes en plezier wensen met alle voorbereidingen!!! ps: in de advertentie gaat het toch om een appartement en niet het hele gebouw?
Klopt. Misschien ook niet helemaal juist verwoord. Het gaat inderdaad om een appartement op de beneden verdieping maar wel in een heerlijke omgeving.
Wat gaaf zeg.. goed idee van jullie! Lijkt me hartstikke leuk om te emigreren. Nou, ik ga ook graag op vakantie naar Frankrijk. Kom stiekem nog eens langs hi hi
Jullie hebben groot gelijk! Wij speelden ook met de gedachte om te gaan emigreren mocht de kinderwens niet vervuld worden, maar nu eerst weer ver weggestopt. Ik hoop dat jullie een hele gelukkige toekomst met z'n 2-en tegemoet gaan! Heel veel succes met de voorbereidingen. Ik blijf het graag volgen!
ooooh wat gaaf!!! in jullie situatie zou ik dat zeker doen (als je daar kunt werken enz) en ergens helemaal opnieuw beginnen kan zooooo ontzettend fijn zijn!!! veel plezier komend weekend als jullie gaan kijken
mooi hoor! maar ik zal je adviseren je wel echt goed in de cultuur/werkkansen etc te verdiepen. Ik ken iemand die daardoor echt op dr neus is gevallen... maar ik zie dat jij alvast werk hebt wat goed! even praktisch vraagje... hoe krijg je een hypotheek als je daarheen gaat verhuizen als marnat nog geen werk heeft en jij misschien tijdelijk?
pff schrok van de titel maar gelukkig is het niet wat ik dacht ik hoop dat jullie daar een mooie toekomst zullen hebben en hou ons op de hoogte van het wel en wee wat zegt de rest van de familie ervan? woning ruilen tijdens de vakantie?
Familie weet het al , schrokken eerst wel maar waren wel heel blij voor ons. Hoezo schrok jij eerst van de tittel? Wat dacht je dan?
Hypotheek is niet zo'n groot probleem. We hebben behoorlijk wat spaargeld wat was bedoeld voor de kinderkamer en de studie van de kinderen ( het kind ). Een groot deel kunnen we dus zelf betalen. Dan blijft er maar een kleine hypotheek over wat niet zo'n probleem moet zijn.
Dat vermoeden hadden we al dat je dat dacht. Wees gerust er zal heel wat moeten gebeuren voor dat wij uit elkaar gaan . We gaan heerlijk een nieuw leven beginnen z''n zin in
Wow, wat een mooi avontuur! Wij zijn daar eens in de buurt op vakantie geweest, erg mooi maar zomers ook erg warm Het ziet er heel mooi uit en ik hoop dat jullie daar heel gelukkg mogen worden als het door mag gaan. Spreken jullie allebei trouwens al Frans?