Verdiensten homeparties

Discussie in 'De lounge' gestart door Logan, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik kwam een vacature tegen voor het geven van homeparties. Geen idee of ik dit überhaupt kan maar ik vroeg me af wat je ongeveer mee verdient, ik kan dat alleen nergens vinden...
    Iemand een idee?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het is altijd afhankelijk van de tijd die je er in kunt steken. Ik heb ooit Tupperware verkocht.... was geen vetpot, maar ja, ik werkte daarnaast ook nog fulltime. Dus als ik vier parties in de maand had was het aardig.
    Bij TW is het in feite het verschil tussen je inkoop en je verkoop. Daarnaast moest je dan nog verplicht het maandpakket afnemen (met de aanbiedingen van die maand). Op basis van je omzet en aantal parties etc verdiende je dan ook nog produkten. de ene keer ging het om bijv handdoekensets, kadoos voor sinterklaas/kerst periode. Maar ook vaak om nieuwe trendy TW artikelen, welke nog niet in het assortiment zaten, maar wel gingen komen.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Meer als een leuk bijbaantje is het dus niet.. Dacht ik al. Jammer.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Kijk als jij er bijv 20-30 uur in kunt steken, dan kan het leuk verdienen.

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ja oke.. Maar zulke feestjes worden natuurlijk vaak savonds gegeven.. Dus meer dan 3 avonden zal het dan niet worden denk ik?

6. Noraly

Noraly Actief lid

6 jun 2012
    253
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb textielparty's gedaan. (dekbedovertrekken, bed en badlinnen, ondergoed, keukentextiel e.d.)
    Dat mocht ook overdag, net wat je zelf fijn vind.
    En wat ik verdiende hing er vanaf hoeveel ik verkocht. Kreeg er zoveel procent van zeg maar.
    Kreeg alles thuis en moest 50 euro borg betalen. Toen ik stopte kreeg ik die weer terug dus ik had zelf geen kosten zoals bij tuperware.
    Was eigenlijk best leuk, alleen kon ik niemand vinden waarbij ik party's mocht geven want iedereen had moeite met mensen uitnodigen.
    Dus vanzelf doodgebloed eigenlijk... Alles weer ingeleverd en er weer mee gestopt :)
    Liep niet echt dus...

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Je hebt meerdere soorten party's. Tupperwear, Oriflame voor make-up. Erotische producten voor enkel vrouwen, die schijnen goed te lopen.. Dat zijn de bekende.. Ook lingerie, kinderkleding enz.

Even goed navragen wat de voorwaarden zijn, en wat de verdiensten zijn.

8. Logan

Logan Niet meer actief

Hmm, denk niet dat het zin heeft. Bedankt voor jullie antwoorden. :)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van TS gesloten

Deel Deze Pagina