Bekenden van mijn man en het knulletje overleden op de dag dat mijn overleden zoontje geboren is. Zouden jullie alsjeblieft willen kijken? Ik gun de ouders deze beelden zo erg! https://www.facebook.com/photo.php?v=10203490210953348&set=vb.1155894334&type=2&theater
Dit gaat om ANDERE beelden dan die van de action mensen! Gaat om een man die hun zoontje gefilmd zou hebben (op de markt geloof ik). Hij had een grote camera bij. Zie de uitzending van rtl boulevard van gister!
Ik neem aan dat ze hopen op nog meer beelden. En logisch ook, dat zijn zulke tastbare momenten. Vreselijk tragisch dit
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom een 'random stranger' met een grote camera jouw kindje zou willen filmen op de markt???? Ik bedoel; ik hoop uiteraard wel dat ze die beelden krijgen, maar ik vind het een vreemd iets. Wanneer ik een man met een grote camera zie lopen en mijn kind filmt zou ik daar waarschijnlijk wat van zeggen; want wat doet hij met die beelden??? Brrrr. Verder vind ik het een worst-reality-ever-verhaal. Zo intens verdrietig; je zou toch willen dat dit niemand overkwam. Wat erg voor die mensen. Ik kan er niks anders van zeggen.
Triest hoor... hoop dat ze nog beelden vinden. Je moet er toch niet aan denken dat je vakantie zo eindigt. Ik heb bij de vader op school gezeten en bij de broer van de vader in de klas.
Volgens mij waren ze op de staphorsterdagen geweest (las ik in een nieuwsbericht) . Dat hij daar gefilmd was. Action beelden zijn idd gevonden. Hopelijk vinden ze de rest ook.
Wat ook de rede is dat die man aan het filmen was , laten we met z 'n alle hopen dat hij gevonden wordt !!!
Gewoon, om een indruk van de Staphorster markt te filmen misschien? Bedoel ik niet verkeerd; maar ik zou mee meer zorgen maken over wat er allemaal gebeurd met wat je op je blog plaatst. Zo veel privé, online..
Even serieus; als het privé was, zou ik het niet op mijn blog plaatsen Maar goed, alleen de staphorsterdagen was ook goed geweest hoor Dan maakt het al iets meer logisch.
Op de fb pagina's van de ouders is dat nog niet gemeld.. Waar zag je dat staan? Vader is een achterneef van mijn man. Ken ze verder niet persoonlijk, maar komt dan toch wel even dichterbij.. Vreselijk gewoon!
Vreselijk heb er echt een traantje bij moeten laten. Wat een afschuwelijke nachtmerrie voor die ouders en broers. Heb ook gelezen dat de beelden terecht waren bij rtl boulevard.
Veel van mijn fb vrienden zijn vrienden van de ouders en 1 van die vrienden had dat via RTL Boulevard.