Wie heeft er ook een station auto of een grote auto? welk soort? voor en nadelen, en genoeg ruimte? Wij zijn ook bezig een grotere auto te zoeken, onze voorkeur gaat uit naar peugeot 307 sw.
Wij hebben een volvo V40 station. Ik kan alles met gemak meenemen. Hi is wel vrij laag, een wat hogere auto zal nog opbergruimte hebben. Succes met kiezen. Sap
Wij hebben ook een Volvo, maar dan een 850. Veel laadruimte, maar helaas, zoals Sappie al schrijft, een lage auto. De volgende wordt zeker wat hoger.
Wij hebben een peugeot 307 SW en zijn er zeer tevreden over. Veel ruimte achterin, stoelen er allemaal los uit te halen om nog meer ruimte te hebben en overal driepuntsgordels. Maxi cosi en wandelwagen kunnen met gemak mee en hij rijdt heerlijk. Wat mij betreft is het een echte aanrader. Wij hebben een diesel... Karin
Wij hebben een mercedesbus van de zaak, voordeel kan je afschrijven en kunnen veel spullen in, en ook 6 personen. En zelf heb ik een stationwagen deawoo maar nadeel is dat hij veel zuipt. Dus die zal ik niet nemen, eerder een volvo zou ik kiezen of een opel.
Wij hebben gekozen voor een opel Meriva, mijn vriend is heel lang (1.93), hiervoor hadden we een Volvo V40 maar hij zat bijna met zijn hoofd tegen het dak! Daarom dus deze Opel. Ideale hoge instap en ook als we kindjes krijgen gaat dat perfect! En hij rijdt heerlijk trouwens....
wij hebben net nieuw een citroen C8, 7 zitplaatsen en geweldig ruim! heerlijk. We twijfelden met een voyager, maar die is zeer onveilig. Ervoor hadden we een renault grand scenic en grand espace, maar daar zaten we zo vaak mee bij de dealer.
Wij hebben sinds 2 weken een ford focus station. Zit goed, rijd fijn, meer dan genoeg ruimte voor alle spullen. Zijn helemaal happy Kwebbel
met 3 kinderen moesten we trouwens wel een mpv, want anders passen de 3 kinderstoelen ook niet op de achterbank
wij hebben een ford modeo station uit 1997 hihi mijn swiftje ingeruild tegn deze mega bak! maar moet zeggen! wat een uitkomst! hond erin wagen erin en nog plaatsover... heerlijk!
wij hebben nu een peugot 306 station uit 2001 we nemen volgend jaar een peugot 307 in de 306 zit vrij veel ruimte de wagen kan er zo in staan zonder in te klappen
Skoda Octavia. Bevalt zeer goed. Rijdt lekker, veel ruimte. Auto heeft nu ruim 3 ton gereden en nog steeds geen bijzonderheden bij de garage. Verbruikt 1 op 20 diesel.
Wij gaan binnenkort voor een station kijken, denken aan Ford Mondeo uit 2002. Wel 2.0 liter anders vindt vriend het te langzaam heb nu Ford Ka 1.3 uit 98 dus vind het allang best.... Schoonouders hebben zelfde auto en bevalt goed heel veel ruimte vooral achterin!
Wij hebben een Hyundai Atoz en (sinds gisteren) een volvo 440 (automaat). Ik reed eerst altijd met een opel astra station (diesel), aangezien ik veel km maakte i.v.m. werk. Nu ik aan het einde van de maand van plan ben om dichterbij te gaan werken en mijn man last van zijn been heeft, hebben we de astra ingeruild voor een benzine en automaat. Nu rijd ik weer met de Hyundai (heb ik van mijn ouders gekregen) en mijn man met de volvo.
Ik heb een VW Golf III, 3-deurs... Ik denk dat dit voor ons straks nog wel ruim genoeg is. Mijn vriend heeft een wagen van de zaak (Opel Combo) dus daar gaat het sowieso niet in passen... autostoeltje dan he... verder laadruimte zat dan, dat wel! Ik denk dat wij pas voor een grotere bak gaan kijken als er een eventuele 2e op komst is.
Wij hebben een nissan primera maar zijn nu ook aan het kijken voor een peugot 206 of 307 sw. Liefs Claudia
Wij rijden in een volkswagen passat station. Super tevreden mee! Zijn allebei nogal lang en kunnen hier goed in zitten. Rijdt heerlijk, passagiers kunnen goed zitten en je houd nog een hoop bergruimte over. Succes met je keuze. Groetjes Monique
Wij hebben een zwarte Opel Zafira Elegance 7 persoons. Rijd op diesel ideale auto alhoewel we nu voor een Opel Sintra gaan kijken die is iets breder. xxx jet