Hallo, Ik heb deze maand de temperatuur bijgehouden.30 mei was mijn menstruatie de vorige keer begonnen. Er zijn mij 2 dingen opgevallen.Dat ik 2 temperatuurstijgingen heb. Ik heb zoals ik gemeten heb met ovulatietesten mij piek gehad op de 21e en 22e dag en op 20 mei.de 23e dag was de test weer minder. Maar ik ben net bezig op fertilityfriend en heb per ongeluk de maand mei neergezet i.p.v. juni. Mijn cyclus is zoals ik gemeten heb met die testen dan waarschijnlijk 35 dagen. Mijn innesteldag is berekend op 25 juni. De + zijn te LH piek die ik gemeten heb en de - is niks gemeten en de rest van daartussenin heb ik niet ingevuld. Mijn vraag is eigenlijk: Zou deze temperatuurcurve aangeven dat ik zwanger kan zijn? Ik heb ook symptomen die op zwangerschap kunnen duiden Groetjes
meid je bent pas 7 dpo dus daar is echt nog niks over te zeggen.. t ziet er tot nu toe goed uit, dat wel maar t kan echt nog alle kanten op, spannend meid!
Ik sluit mij aan bij Trishka. Het ziet er heel goed uit, maar omdat je pas 7DPO zit kan het nog alle kanten opgaan. Even afwachten dus nog, spannend!
Bedankt voor jullie reactie. Fijn om te weten dat het in ieder geval geen gek kaartje is zoals die andere die erbij staat.(november 2009) En zeker fijn dat het er goed uit ziet. Ik zal het nog even afwachten. Ja,het is best wel spannend inderdaad. Nog een aantal daagjes en dan zou ik het kunnen weten. Liefs
Hallo iedereen, Zouden jullie nog eens naar mijn kaartje willen kijken? Want de temperatuur is nog steeds hoog,wat ik opvallend vind. Kunnen jullie mij vertellen wat dat rode kruis betekend in mijn kaartje? Mijn menstruatie is nog niet begonnen en ik vroeg me nu af als ik waarschijnlijk nu toch echt zwanger zou kunnen zijn. Het lijkt er toch wel op aangezien in toch wel symptomen heb van een mogelijke zwangerschap......Pijnlijke tepels,geen menstruatie(3 dagen overtijd),VAAK maagzuur,soms misselijk in de ochtend,borsten lijken groter. Wil eigenlijk voor de zekerheid nog even wachten met testen. Wat raden jullie mij aan? Liefs
Je hebt een duidelijke eisprong gehad (dat is dat rode kruis op je kaartje ) en nog steeds een hoge temp. dus ik zeg TESTEN!!!
Het rode kruis geeft de eisprong aan en je zit nu al zo'n 17 dagen na je eisprong en je temp is nog steeds hoog Ik zou zeggen:"TESTEN"!!!! Als die niet positief is.... Succes!