piepschuim letters

Discussion in 'De lounge' started by mam85, Jul 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    wie kent ze.. de piepschuim letters

http://www.tantetootje.nl/galerij.html

ik wil ze graag bestellen.. maar wil eerst eens wat ervaringen weten

zijn ze gemakkelijk te beschilderen?
    iemand enig idee waar ze goekoper zijn? (nu betaal je bijna 4,50 per letter)

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    gewoon zelf maken! Koop grote blokken en teken er letters op en snij ze uit met een stanleymes, stukken goedkoper!

Schilderen kan, alleen wel met een grondlaagje anders trekt het erin en is het zo vervaagd.

3. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    maar krijg je de latters wel netjes dan? ik benbang dat er dan overal vd bolletjes piepschuim uit vallen..

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Als je een heel scherp mesje gebruikt niet! Je kan het natuurlijk altijd eerst proberen :)

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    niemand die ze toevallig heeft besteld?

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    HIer zijn ze 3,85 per stuk

http://www.kidskamer.nl/index.html?lang ... t=d69.html

Scheelt wel weer iets. Ik heb ze niet zelf besteld. Vind het wel een leuk idee.
    Zelf maken lijkt me erg lastig. Volgens mij krijg je het nooit echt mooi. Piepschuim is best een lastig materiaal.

7. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Ken je niet iemand die in de reclamewereld werkt?
    Daar werken ze met plottermachines/freesmachines en die kunnen ze zo maken.

8. Daantje84

Daantje84 Actief lid

Sep 25, 2007
    159
    0
    0
    in t mooie twente ;-)
    Ik kende dit niet eens, wat ontzettend leuk!
    Minder al je kleintje een lange naam heeft :)

9. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Ja ik heb ze! Ze zijn echt super en ik zou zeker niet zelf gaan lopen stunten want het is heel dik piepschuim en netjes door een machine uitgezaagd.

Moet ze alleen nog verven maar als dat gedaan is kan ik jullie hier het resultaat wel laten zien? Oh moet wel de kleine geboren zijn want er lezen bekenden mee. Nja per pb kan het natuurlijk ook wel ;)

10. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    leuk leuk.... pbtje?hahaha

ik heb ze gisteren besteld via www.tantetootje.nl
    voor 13.00 uur besteld en betaald en vandaag al in huis. nu nog schilderen.. hahaha

11. Tante Tootje

Tante Tootje Nieuw lid

Dec 12, 2007
    4
    0
    0
    Hoi, hier Tante Tootje! Lees wel eens wat mij en wil nu even reageren... Je kunt de letters uit mijn webwinkel echt niet vergelijken met zelfgesneden letters. Ook niet met letters die je met een zogenaamde styroporsnijder kunt maken... Deze letters worden inderdaad via een plotter gesneden, volledig computergestuurd uit 5 cm. dik piepschuim. Erg strak en heel gemakkelijk te verven of te beplakken.

Verven kan met alle verf op waterbasis zoals latex of acrylverf/hobbyverf. En ja.. wat is duur.... Daarover kun je alleen zelf oordelen natuurlijk. Ik garandeer je wel een héél leuk kunstwerk aan de muur! En dat voor 'maar' € 3,50/€ 4,50 per letter!
    :)

Oh ja, en als je keuze qua lettertype wilt, kom je vanzelf in m'n webwinkel terecht! Voor dezelfde prijs!

12. Daantje84

Daantje84 Actief lid

Sep 25, 2007
    159
    0
    0
    in t mooie twente ;-)
    En lijkt me ook erg handig dat je ze kun opplakken, dus hoef je niet in je muren te boren... (tenminste, met die speciale bisonkit zou ik ze toch op behang kunnen plakken?)

13. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    haha tante tootje online.. wie verwacht dat.. hahaha.(fijne vakantie!)

.....................

letters duur? tja ze zijn best prijzig en dan heb je ook wat.. en voor de service van tante tootje daar wil ik dan ook wel wat extra voor betalen!..

ik ben helemaal positief over de letters!
    en idd ik denk ook niet dat zelf maken een uitkomst is.. of jemoet al zo machine hebben hahaha..

ik las bij de gebruiksaanwijzing dat je ze ook heel leuk kun beplakken met stoffen/behang .. leuk versieren met kraaltje ect..

misschien iets voor de scrappers onder ons?

14. Tante Tootje

Tante Tootje Nieuw lid

Dec 12, 2007
    4
    0
    0
    Als je ze niet op de muur wilt/kunt plakken is het een leuk idee om ze op een canvas doek te plakken! Kijk maar eens op de site, gallerij en dan even goed kijken naar Ssst... (volgens mij linksonder!).

15. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant

Share This Page