Toen ik net zwanger was had de baas van mijn vader gezegd dat hij nog wel spullen voor me had. Ik ben vandaag gaan kijken. En het zijn allemaal niet de minste spullen, maar echt kwaliteit. Een duur kamerje en een dure wandelwagen. Verder een borstkolf, hemel, lakentjes etc voor in het ledikant, kruik, stoeltje dat je aan een tafel kunt hangen, campingbedje en alles wat nog ergens rondzwerft krijg ik er ook nog bij. Wandelwagen is er zo een waar ook een maxicosi op kan. Ik mag het allemaal meenemen voor 250,00 Ik ging me gewoon schamen. En het mag ook nog blijven staan tot ik het kamertje af heb. Mijn dag kan niet meer stuk!!
Nou, daar heb je ook helemaal gelijk in. Mijn vriend was niet mee kijken en toen ik thuis kwam was het eerste dat ik zei: van je vrienden moet je het maar hebben. Die vrienden hebben eventueel nog meer voor ons, maar voor mij hoeft t niet meer. Het gaat onder andere om kleding, maar ik heb al weer een adresje en daar kan ik het gratis meenemen. Zal dus maar laten weten dat ik het niet doe.
Dat is inderdaad helemaal super dat je dat allemaal voor zo weinig krijgt,ik wil je er heel veel plezier mee wensen maar dat gaat vast wel lukken