wat is dat toch met mensen die ineens plomp uit het niets geen contact meer willen Met geen aanleiding of wat dan ook Word er naar van Sorry moest het even kwijt
Dat is ontzettend rot. Bij goede vrienden kan het een soort rouwproces zijn waar je dan doorheen moet. Maar heeft diegene direct gezegd geen contact meer te willen/ is het verwaterd? Oftewel hoe is het gegaan?
We hadden goede buren en die zouden binnenkort komen en ineens zeggen ze het af omdat ze de tijd willen afsluiten Zonder aanleiding. En van de week zocht een oude vriendin ineens contact Die me elke keer opnieuw kwetst
Heel vervelend en jammer. Helaas is het in het leven een komen en gaan van mensen en zijn er weinig blijvers.
Tja als buren zijn verhuisd ( klopt dat) dan hebben zij inmiddels een nieuw leven met nieuwe buren. In deze drukke tijd kan ik me voorstellen dat ze het oude dan afsluiten. Klinkt hard maar vind het wel heel eerlijk van ze om te zeggen. De vriendin die je telkens kwetst. Weet ze dat ze je pijn doet? Heb je het besproken en dus een eerlijke kans gegeven haar gedrag bij te stellen? Zo ja, afsluiten want zo blijft het pijn doen. Zo nee, geef haar een eerlijke kans.
Ja dat weet ze Onze buren waren goede vrienden en meerdere malen afgesproken Kwam erg rauw op ons dak
Ik begrijp dat het pijn doet en rauw op je dak valt maar beschouwde de buren jullie ook als goede vrienden? Is dit ooit zo benoemd? Wij spreken geregeld af met verschillende buren/ straatgenoten. Toch beschouw ik ze als goede buur en niet als vriend. Mochten wij of zij ooit gaan verhuizen denk ik dat het contact ook niet blijvend is. Heb je de exburen gezegd dat je het jammer vindt?
Mensen komen en gaan in je leven. En soms kan dat best moeilijk zijn. Ik heb nu een vriendin waarvan het voor mij eigenlijk klaar is. Het is een hartstikke leuke lieve vrouw dat wel. Mar de energie moest vaak vooral van mijn kant komen. Ik ging op visite bij haar, als zij bij mij zou komen 99.99%kans dat ze vlak voor de afgesproken tijd af zei. Op een gegeven moment hield ik er niet eens rekening meer mee als we hadden afgesproken dat ze bij mij langs zou komen. Ik ging dan ook gewoon zelf weg als ik wat anders te doen had. Ik woon nu ruim een half jaar in mijn nieuwe huis en ondanks meerdere keren te hebben afgesproken is ze hier nog nooit geweest. Ik vind het wel best zo..