alecto babyphone blokker

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ikweetniks, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikweetniks

ikweetniks Actief lid

15 dec 2011
    173
    0
    0
    in de folder van blokker staat een dect digitale babyphone van 90 voor 35 euro.
    iemand enig idee of dit iets is?

2. misa

misa Niet meer actief

Is dat de dbx-85?
    Die hebben wij ook voor ons zoontje en nu voor de tweede ook weer. Bevalt ons erg goed! Ik heb alleen niet de eco versie, die is er tegenwoordig ook. Vond ik niets, ook omdat ik die andere al gewend was. (eco staat er met groene letters bij op).

3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hij is fantastisch!! Ik heb m een week of 8 geleden gekocht, ook bij de blokker en ik heb er nog geen dag spijt van gehad.
    Maar die afprijzing klopt niet hoor, er staat in de folder 'adviesprijs 89,95'. Hij is bij de blokker altijd 39,95.. en nu 5 euro goedkoper.

Toen ik m bestelde via de website van blokker stond er op het plaatje geen 'eco' op, maar ik kreeg wel de eco versie thuisgestuurd.

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Wij gebruiken m nu bijna een jaar. Een prima ding.
    We hebben voor beide jongens 1. Voor de oudste een hele dure van philips. Nou, en ze zijn beide even goed hoor. Op de alecto zit zelfs een temperatuur meter.

Echt een super ding en je geld best waard. Een super de luxe ding vinden wij onzin.

5. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    ik heb hem ook, werkt super.

6. misa

misa Niet meer actief

Op de dbx-85 zit geen temperatuur aanduiding maar dat is op de iets luxere: de dbx-88 geloof ik.

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik heb hem ook de afgelopen week gekocht bij blokker. Is nog afwachten voor ons hoe hij gaat bevallen.

8. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Reeds drie jaar in gebruik. Doet wat hij moet doen. Niks meer en niks minder.

9. ikweetniks

ikweetniks Actief lid

15 dec 2011
    173
    0
    0
    bedankt! halen dus :)

Deel Deze Pagina