in de folder van blokker staat een dect digitale babyphone van 90 voor 35 euro. iemand enig idee of dit iets is?
Is dat de dbx-85? Die hebben wij ook voor ons zoontje en nu voor de tweede ook weer. Bevalt ons erg goed! Ik heb alleen niet de eco versie, die is er tegenwoordig ook. Vond ik niets, ook omdat ik die andere al gewend was. (eco staat er met groene letters bij op).
Hij is fantastisch!! Ik heb m een week of 8 geleden gekocht, ook bij de blokker en ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Maar die afprijzing klopt niet hoor, er staat in de folder 'adviesprijs 89,95'. Hij is bij de blokker altijd 39,95.. en nu 5 euro goedkoper. Toen ik m bestelde via de website van blokker stond er op het plaatje geen 'eco' op, maar ik kreeg wel de eco versie thuisgestuurd.
Wij gebruiken m nu bijna een jaar. Een prima ding. We hebben voor beide jongens 1. Voor de oudste een hele dure van philips. Nou, en ze zijn beide even goed hoor. Op de alecto zit zelfs een temperatuur meter. Echt een super ding en je geld best waard. Een super de luxe ding vinden wij onzin.
Ik heb hem ook de afgelopen week gekocht bij blokker. Is nog afwachten voor ons hoe hij gaat bevallen.