Hey iedereen, ik was een beetje naar kinderstoelen aan het kijken, en nu vraag ik me af welke jullie hebben en hoeveel die heeft gekost Ik ben momenteel naar de Geuther meegroeistoel aan het kijken, is blijkbaar iets van een 110 euro. Is dat veel voor een kinderstoel? Zijn er andere meegroeistoeltjes aan te raden? En wat deden jullie op verplaatsing om kindje eten te geven?
Ik vind de kinderstoel Antilop van ikea ideaal. Ook handig mee te nemen als je bij familie of vrienden gaat eten. Deze is 13 euro en met blad erbij 15 euro.
Die zit idd prima. Die halen wij erbij voor in de tuin als we straks verhuisd zijn. Zou m alleen niet standaard willen gebruiken. Ben al zo vaak bijna over die poten gestruikeld. Om gek van te worden. Wij hebben in huis gewoon een tripp trapp en die bevalt super goed. Voor de 2e hebben we er ook alweer 1 klaar staan.
Ik heb die stoel van prenatal die houten soort tripp-trap was volgens mij 70 euro.. Ik gebruik hem al 4.5 jaar voor mijn zoon.. Hij is nu bijna 5 maar zo zit hij op een prima hoogte voor bij de tafel.
Wij hadden een Koelstra kinderstoel gekocht voor 60 euro oid. Onding, bekleding kon na iedere maaltijd de wasmachine in... Vervolgens overgegaan naar de bekende Ikea stoel. Daar zat ze veel beter in en hij is heel makkelijk schoon te maken en mee te nemen. Maar die poten zijn inderdaad niet zo heel handig. Inmiddels hebben we een TrippTrapp en daar zijn we erg tevreden over. Maar onze dochter is inmiddels bijna 3, geen idee of hij voor kleine kindjes ook fijn is (zal vast wel, anders werd hij niet zoveel verkocht, denk ik dan). We hebben er voor de tweede trouwens wel ook één, moeten er alleen nog zo'n beugelsetje bijkopen en dan kan ze er over een aantal maanden ook in.
Hier een Tripp Trapp, een van de duurste stoelen volgens mij maar ja.. je doet er dan ook jaren mee. Ik vind het een hele fijne stoel, ben er erg tevreden over!
Hier ook Tripp Trapp, gekocht in de aanbieding met babyset en gratis tafeltop voor 159 euro. Newbornset nieuw gekocht voor 85,00 euro. Bekledingset voor stoel nieuw voor 29,00 euro en voor Newborn de normale prijs. We zijn er heel blij mee en met de newbornset nu al een echte aanrader!
Ik heb een Tripp Trapp stoel met babyset en ben hier heel tevreden over! Ik liep al een tijdje met de gedachte de newbornset aan te schaffen voor ons nieuwe kindje en heb zojuist een heel goede aanbieding gevonden! (scheelt de helft, nu zelfs goedkoper dan tweedehands via Marktplaats) In de webshop van babyhuys kost de newbornset deze week 67,05 incl. verzendkosten! Ook de Tripp Trapp stoel en babyset zijn afgeprijsd!
Hier ook de ikea stoel, hij is lelijk en heeft giraffepoten maar het is een van de weinige stoelen waar ook kleine kindjes goed in zitten, en met een rapley kind is hij makkelijk schoon te maken. De terugroepactie was op een heel beperkte levering omdat de gesp van de gordel soms niet goed was. Zo iets was het, maar wij gebruiken de gordel nooit en hebben er een harnasje van de prenatal in zitten omdat mn klimkabouter anders soms op tafel klimt.
ik heb gewoon huismerk prenatal heir staan, was iets van 90 euro ofsow. Heb daar nog een zitverkleiner ingekocht. Ik vind hem prima. Schoonouders thuis hebben Ikea ding staan omdat zij 1x in de week standaard oppassen en we er regelematig eten en op visite komen. Ik heb ook zo'n stoel nog thuis voor als we op visite gaan waar ze geen kidnerstoel hebben. xxx
Ik twijfelde erg tussen de Geuther en de Tripp Trap. Op het Kdv hebben ze beiden staan, dus heb daar maar eens gevraagd welke zij het fijnste vonden. En ze kwamen unaniem uit op de Geuther! Dus die gaat er hier komen. Heb nog de tijd want de eerste maanden gebruik je hem toch niet. Dus ik kijk naar leuke aanbiedingen of een mooie tweede handse.
Wij hebben de brevi slex (BREVI Kinderstoel "Slex", antraciet/oranje - online bestellen! - babywalz ) en die gebruik ik nu dus nog steeds voor Thijmen, maar dan zonder alle extra dingen dus nu is het een in hoogte verstelbare stoel. Die is bij babywalz 159 euro. Je hebt hem in allerlei verschillende kleuren. Ik vind hem echt onwijs fijn, lekker stevig, goed verstelbaar in hoogte enzo en gaat erg lang mee (kan tot 100 kg ).
Hier ook een Ikea stoel. De 1e stoel is voor de 2e ook gebruikt - en de oudste gaat er ook nog weleens in zitten... Bij de oma's staat een zelfde stoel, maar anders namen we hem mee in het begin. Veel restaurants hebben deze stoel ook. Maar hij is ideaal en tja, die poten: Het maakt hem wel stabiel vind ik en ik ben er wel aan gewend.
Super kinderstoel voor erbij (buiten en als we bij vrienden enz gaan eten) Maar wat een ONDING door de poten die scheef staan hoeveel mensen er al niet over gestruikeld zijn... Wij hebben de stokke stoel voor binnen ideaal
Wij hebben ook 2 ikea stoelen. Toen gekocht om daarna te kijken naar wat anders maar nooit meer gedaan. Zijn niet super mooi, maar wel heel handig.
Zoveel reacties... zoveel keuze De Tripp Trapp lijkt me ook wel leuk, maar onwijs duur Ik ken ook mensen met Geuther, en die zijn er ook heel tevreden van, vind de stijl ook heel mooi. Brevi ziet er duurzaam uit, maar die past qua kleur echt niet in ons interieur Ikea zou inderdaad wel handig zijn voor op verplaatsing Bedankt voor de tip! Wil er ook liever niet vanuit gaan dat iedereen maar een kinderzitje heeft staan. Ik heb een vriendin die voor op verplaatsing zo een zitje heeft die je aan de tafel vastmaakt, maar wat een onding seg... een stoel lijkt me toch echt makkelijker. @Prenatal: welke is dat juist dan? Is dat de Tamio? Lijkt me een leuke!
Tripp Trapp 2ehands kopen? Heb ik ook gedaan. Ik had de bambino stoel van kruidvat maar ik werd GEK van dat ding. Lekker goedkoop, dat wel. Nu voor 60 euro een Tripp Trapp op marktplaats gekocht, een blikje verf gekocht en maar schilderen. Mijn schoonmoeder heeft het kussensetje gepimpt. Nu heb ik voor 80 euro een Tripp Trapp, precies hoe ik hem wil! Dit is hem (heb inmiddels ook een wit leertje ertussen,6 euro op mp!)