ik moet toch ff mijn agressie/frustratie kwijt. 7 maand geleden kochten wij een condensdroger, dit met de geboorte van onze dochter dachten we dat het practisch was, JAJA DACHTEN...... Inmiddels zijn we 7 maanden verder en is hij al 4 kapot gegaan 2x monteur bij geweest, en vele malen aan de telefoon gehangen bij de klantenservice, de monteu heeft er een nieuwe motor in gedaan, maar nog steeds weigert de condensdroger zijn functie te willen vervullen. Nu de laatste keer dat de monteur kwam kon hij deze niet zelf oplossen en moest hij het aan zijn baas vragen, dit is al een week geleden, ik begin mij geduld nu echt langzaam te verliezen, want mijn huis begin nu langzaam in een wasserette te veranderen, want ik heb buiten wel een droogmolen staan, en een ieniemienie rekje, en voor de rest ben ik erg handig geworden met de deuren, kasten, etc Iemand ervaring in, en wat deden jullie behalve iemand door de telefoonlijn kielhalen
Terug naar de winkel?? Van welk merk heb je de droger, misschien met hun direct contact opnemen? Succes!
heb hem online gekocht alles verloopt dan via whirlpool zelf, bedrijf was redcoon waar ik het van kocht, zeer slechte service overigens
Inderdaad, daar zat ik ook al aan te denken, ...kan hem ook voor de deur van het kantoor afzetten AUb kadootje,
ik zou ze dmv brief laten weten wat je wil en binnen welke tijd. evt rechten opzoekenen daarnaar verwijzen. vervelend dit hoor! heb je rechtsbijstand? misschien kunnen zij je tips geven hoe je dit het beste kunt aanpakken
goh wat ontzettend frustrerend! zou ik ook woest van worden! sluit me bij Nen87 aan... s6! hopelijk heb je gauw een goed werkende droger!
Na 3x reparatie heb je recht op een nieuwe! wij hadden het met de koelkast. Die viel ineens uit, hebben ze 4x proberen te repareren alle 4 ging fout. Daarna een nieuwe geeist kon niet mocht niet bla bla bla uiteindelijk naar rechtsbijstand gestapt en een nieuwe gekregen inclusief onkosten vergoeding van 250 euro.. Dus zou ze gewoon bellen en zeggen dat je je beroept op de voorwaarden
Wij hebben dit ook gehad met ze, maar dan met de wasmachine. Onze begaf het ook binnen de garantie, en na een paar reparatiepogingen helaas niet het gewenste effect. Uiteraard waren wij toen echt heel kwaad en na menigmaal aan de telefoon gehangen te hebben, hebben we een brief gestuurd (aantgetekend), hierin gaven we aan dat we een nieuwe wenste. Hierop werd gereageerd dat ze nog 1 keer een monteur zouden langssturen, uiteraard gingen wij hier niet mee akkoord en hebben weer met een brief een nieuwe geeisd of ons geld terug en we dreigden naar Tros Radar te gaan. Binnen een week hebben we een nieuwe (goed werkende!) wasmachine gekregen. Nu hebben we weer een nieuwe, maar dit keer geen Whirlpool maar een LG, daar hebben we betere ervaringen met de klantenservice.
Ik weet niet of je op twitter zit? Ik zou daar eens flink gaan klagen over de slechte service en dan wel @ Whirlpool en #Whirpool of iets met klantenservice gebruiken. Veel bedrijven zitten tegenwoordig ook op twitter en willen natuurlijk geen slechte naam, moet je dan eens kijken hoe snel het opgelost wordt (hier was laatst ook in het nieuws aandacht voor)!
Oh, dat is helemaal niet de ervaring die wij met Whirlpool hebben! Wij hebben een wasmachine en een afwasmachine van whirlpool. De wasmachine deed het niet meer en ze kwamen hem meteen maken, zonder gedoe of wat dan ook terwijl we belden op de dag dat de garantie verliep, pfew De afwasmachine maakte een teringherrie, volgende dag meteen monteur op de stoep omdat ik zei dat ik bijna was uitgerekend. Bleek dat er omdat mijn man nooit het filter erin doet een dopje van een ranjafles in de pomp te zitten. Maar hij zag nog iets en hij heeft het daarop gegooid anders hadden we het zelf moeten betalen.
Kijk ook eens op ConsuWijzer - Praktisch advies over uw rechten als consument Staat precies op wat je rechten zijn, en kom je er niet uit, dan kun je met ze bellen!