Wat gaan jullie doen vandaag/hebben jullie gedaan vandaag?

Discussion in 'De lounge' started by Deesjebeesje, Jan 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

Jan 7, 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Zoals de titel van het topic al zegt: wat hebben jullie gedaan vandaag en/of gaan jullie nog doen vandaag?

Heb vandaag weinig gedaan. Beetje gepuzzeld, CV gespeeld, geforumd, tv gekeken en lichtelijk beroerd geweest (al sinds eergisteren en het is geen ziek gevoel, meer een ongemakkelijk gevoel in m'n lijf).
    Vanavond ga ik weer dwarsfluiten met het opleidingsorkest :) Weer even afleiding.

2. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Vanochtend ben ik samen met m'n dochter naar een indoor speeltuin geweest, was erg leuk!! Vanmiddag niet veel gedaan, ook geen wilde plannen meer voor vandaag ;)

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Werken (en illegaal op ZP zijn... ;))
    Vanavond lekker op de bank hangen naast mijn vriend TV kijken en Wordfeuden. :D

4. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Vandaag niet veel gedaan, beetje boodschappies en schoonmaken, vanavond ga ik werken als de kids liggen te slapen. Heb sinds een paar daagies weer een erg leuk thuiswerk baantje gevonden :D

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    Vanmorgen oudste naar de peuter gebracht, daarna naar de kapper met de jongste en mezelf. Vervolgens naar schoonouders voor 2 kopjes koffie.
    Boodschappen gedaan en thuis regeldingen gedaan (eindelijk!)
    Zoontje opgehaald van peuter.
    Vanmiddag een taart gebakken en gevuld, die gaat de vriezer voor als vrienden van ons eindelijk bevallen!

Nu zit ik even achter zp, straks snel alles nog opruimen, eten koken en vanavond sporten. Daarna eindelijk op de bank voor de voice en wordfeud!

Haha, best veel gedaan als ik het zo lees!
    moet zeggen dat ik weer begonnen ben met afvallen en daar krijg ik zo veel energie van! Eindelijk niet meer als een zoutzak op de bank.

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Niet veel eigenlijk :p! Vanmorgen even rap door het huis geweest, niet veel zin aan het huishouden vandaag :D! Nu komt mijn mama zo hier heen, mij gezelschap houden want vriendlief heeft vanavond een bedrijfsuitje en dit keer mag aanhang niet mee (vind ik ook helemaal niet erg :D). Dus vanavond gezellig met mn moeder op de bank, horror filmpjes kijken :p. Ennn als ik nog zin heb, wil ik nog even gaan oefenen op de cupcakes voor mijn moppie's verjaardag.

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Thuis gehangen! Onrustige nacht achter de rug, drukke week, ik was er wel aan toe ;)
    Hier een beetje rond gekeken, wordfeud gespeeld, dochter gevoerd/verzorgd/vermaakt :D en online kleertjes gesnuffeld voor haar. Nu wachten tot dochter wakker wordt (ik hoor net wat), dan krijgt ze wat eten. Straks samen eten met man en daarna een tv-avondje. Ik heb maar zo het idee dat het wederom niet laat wordt vanavond ;)

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Heb je serieus een thuiswerk baantje gevonden? Ik ben daar ook echt al eeuwen naar opzoek, maar kan niets vinden wat me ook echt betrouwbaar lijkt :(.

9. Jel

Jel Niet meer actief

Uitgeslapen tot 9:45. beetje gepoetst in huis, de konijnen verhuisd van de één naar de andere ruimte, boodschappen, in het zkh bloed geprikt en nu zit ik hier te zp-en.

10. tulip

tulip Niet meer actief

nou ik heb een dag gehad:

vanochtend naar de peutergym, kom ik daar aan, blijkt mn band lek te zijn. Gelukkig kon een vriendin ons naar huis brengen. Meisje wilde niet slapen tussen de middag. De hele middag geregend bijna en moest echt nog boodschappen hebben, omdat we morgen de hele dag gaan winkelen. Dus in de regen op de fiets naar de super.

En ik ben momenteel ook niet echt fit, dus het is mij allemaal een beetje te veel. Heeft mn man mijn zusje en zwager vanavond uitgenodigd, super gezellig, maar had net zo lief in bed willen gaan liggen;)

11. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ik stuur je ffies een pb ;)

12. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen, daarna rustig aan gedaan, douchen en aankleden samen met J. En na het middag eten zijn J en ik even naar buiten geweest, hij op de 3wieler, en moeder moest duwen haha! Even naar het herten parkje geweest, alleen geen hertjes te bekennen haha! ;)
    Wel andere dieren, dus de eendjes maar brood gevoerd, daarna weer naar huis gewandeld... Nu ligt J. op bedje en ben ik heerlijk even aan het forummen op de bank onder het genot van een kopje choco-cappuccino. Vanavond niet zoveel, gewoon lekker relaxen, tv kijken en beetje computeren!!

13. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.

Zou je mij toevallig ook even willen pb-en... :) ben namelijk ook wel nieuwsgierig, en kan er altijd wel wat bij gebruiken.

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    tandarts geweest, daarna naar mijn werk... spreekuur gedaan, overleg gehad met een advocaat, nog wat zaken uitgewerkt. En tussendoor heerlijk gesnackt :D

Vanavond eten bij schoonouders en zoonlief weer mee naar huis nemen. Daarna in bed ploffen met het nieuwe boek van Esther Verhoef en een kopje thee.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik had vanochtend een eerste "date" met iemand van dit forum. Lekker pannenkoeken gegeten. daarna thuis beneden het huishouden gdaan, straks koken en vanavond komt smoeder geloof ik een spelletje doen.

16. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    De kleine naar school gebracht, dan een dut gedaan. (slechte nacht gehad) Toen met vriend geluncht en een jurkje gekocht voor dochters verjaardag. Is pas in maart, maar uitverkoop is nu. :p Kleine van school gehaald, beetje gerommeld in huis enz. En nu eten. Vanavond denk ik met vriend een spelletje doen of film kijken.

17. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    Gewerkt en illegaal veel te veel op ZP gezeten:D ga zo naar huis. Dan even koken, eten en opruimen in huis.
    Vanavond alleen thuis dus ik ga grandioos misbruik maken van de situatie door languit met de katten op de bank te gaan liggen, met een grote pot thee & iets te snaaien. Onder een plaidje en TVOH op.:cool: Dat mag vind ik, want moet rustig aan doen van de gyn!
    Morgen een fanatiekere dag: naar de bouwmarkt (trapleuning kopen.. hebben we nog altijd niet en ik kom inmiddels niet meer heel gemakkelijk de trap op en af), daarna naar de babyzaak en onze kinderwagen ophalen. HOERAAAA!! Dan thuis de trapleuning ophangen, of althans, dat mag vriendlief doen, en 's avonds nog een verjaardag. En oja, huishouden tussendoor nog.

Over een paar maandjes zien mijn dagen er vast heel anders uit:)

18. Milujem

Milujem Niet meer actief

Vandaag veel locaties afgebeld om offertes voor een trouwfeest aan te vragen, verder nog gesport, huishouden gedaan, op de fiets naar het dorp geweest om een nieuwe dweil te halen en voor nu aan het wachten op mijn vriend omdat we zo naar vrienden gaan. Lekker aanschuiven, heerlijk eens een avond niet koken :)

19. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,625
    113
    Ik had vrij vandaag, dus heb de dag lekker samen met mijn zoontje door gebracht. Tijdens zijn slaapjes een paar wasjes gedraaid en weggevouwen, de vaatwasser in en uit geruimd en gestofzuigd. Verder tussen de flesjes en het groentehapje door veel samen gespeeld, gekroeld en gedanst op Mika :D

Tussen de middag kwam mijn man thuis lunchen, daarna zijn we met hem mee gewandeld naar zijn werk, nog wat gewinkeld en lekker nat geregend!

Zo lekker eten en dan kleine in bad en naar bed. Man en ik nestelen ons dan lekker op de bank om de laatste aflevering van American Horror Story te bekijken.

20. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    bijna de hele dag in het ziekenhuis geweest om twee versiepogingen te ondergaan die helaas mislukt zijn. Nu in bed bijkomen, tvoh vanavond kijken en de overweging maken voor een derde versie poging of een keizersnede

Share This Page