Wie heeft er een zitbad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Dit had ik vroeger ook, toen mijn andere kinderen nog klein waren! Ideaal! Ik ging ook andersom zitten.
    Zeker als de kindjes buiten spelen is het praktisch om ze even te kunnen 'weken' ;)
    Koste toen 100 gulden dus zal nu wel 100 euro zijn maar heb er voor veel meer plezier van gehad!!
    Inmiddels een bad en douche apart. Ook heel fijn, maar als ik een kleinere badkamer had gehad, had ik zeker weer zo'n badje gekocht!

2. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Wij hebben een zitbad van de praxis, voor de kids is het heerlijk. Zelf zit ik er soms ook in maar je zit idd niet helemaal onder water een klein stukje schouders steken boven het water maar vind ik niet zo erg kan toch wel ff lekker relaxe...:D

3. Blays

Blays Niet meer actief

Wij hebben een zitbad, ook onder de douche staan.
    Kan prima!

4. Blays

Blays Niet meer actief

Haha ik ga ook altijd andersom zitten, heerlijk :p
    De kleine man heeft er ook super veel plezier van.
    En wij hebben hem gratis via MP gehaald, helemaal nieuw want ze vonden het toch niks ;)

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En hebben jullie hem net zoals een gewoon bad in gebouwd? Of los staan?

6. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Misschien dat een hoekbad wel past in jullie badkamer. Mijn tante heeft dat en is net zo relax als een ligbad ( lees eigenlijk hetzelfde). Zitbad hadden mijn ouders thuis geen aanrader.

Hier ook een kleine badkamer en ligbad zou niet passen en een hoekbad wel. Alleen zijn wij hier nog lang geen badkamer aan het verbouwen helaas anders kwam die er zeker in :)

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hoekbad past ook niet.

Afmetingen zijn vaak 120 bij 120 of groter en dan is mijn badkamer dus te smal:D

8. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    wij hebben een douchebad, zitbad met bij douchehoek wat meer ruimte, bevalt hier prima. Ik ben niet zo groot maar kan er lekker in liggen

Deel Deze Pagina