Wie heeft er eigenlijk ook helemaal niet zoveel seks/gemeenschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lucia, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

Mayon Niet meer actief

Haha blij.. Maar goed, mijn man wil gelukkig niet elke avond hoor! ! keer in de maand houd ie nog wel vol :)

Nu even 3 maanden time out na MK, lekker... :):)

2. teigetje77

2 dec 2010
    76
    0
    0
    NH
    Hallo meiden, er is hoop hoor, wij hebben ook weinig seks. Toch hebben we een prachtige zoon van bijna 2 jaar en ik heb gisteren positief getest. Elke week seks redden we al zeker niet. Afgelopen maand maar 1x in de vruchtbare periode (1 dag voor eisprong) en RAAK!! Ik wens jullie allemaal veel suc6 het gaat vast lukken.

gr Teigetje

3. mariskav16

30 mrt 2010
    77
    0
    0
    PM'er in de kinderopvang
    Groningen
    #63 mariskav16, 7 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
    Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en is alleen in het weekend thuis.
    Bij ons het dus bijna wel cruciaal dat mijn vruchtbare dagen in het weekend of vlak voor of na het weekend plaats vind.
    Klinkt mij dus wel bekend in de oren, we hebben niet altijd zin.

4. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hier nog 1tje die bijna nooit zin heeft :)
    zelfs voor ik zwanger was was 1 keer of 2 keer wel genoeg voor mij , merkte wel dat als mijn eisprong eraan kwam ik zelf wel eens afkwam voor sex hihi

nu ik zwanger ben kom ik helemaal niet meer af (ocharme mijn ventje :))
    maar ik mis het totaal niet

5. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Bij ons is het ook zo...

Quinnyman heeft een libido van ca. 1 tot 2 keer in de week, terwijl ik wel gewoon elke dag of om de dag zou willen...
    Nu hoeven wij ons niet druk te maken om sex op de juiste tijden, want wij zitten al een tijdje in de IUI en IVF-scene... Wij hebben dus echt sex voor de fun!
    Maar tis idd frustrerend als hij zegt dat ie moe is, en vervolgens nog ruim een half uur in een boek zit, of erger nog: toch nog een kwartiertje later naar bed komt, en dat ik er achter kom dat ie nog "leuke filmpjes" heeft zitten kijken... OHHHH dat doet zeer hoor!

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hardstikke veel toch??

Maar ik begrijp wel dat het pijn doet wat je vertelde..

7. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0

heyy Mariska,

Mijn man is ook vrachtwagenchauffeur en ook nachten door de week van huis af en meestal als hij thuis is doorde week erg moe en geen zin heeft om dan te sexen wat ik ook begijp maakt erg lange dagn en dan derbij werk ik ook onregelmatig..en ook nog eens een onregelmatige cyclus...
    dus meetal sexen wij ook alleen maar in het weekend.
    hopelijk is daar dan ergens mijn eissprong en dat het dan een keer 'raak'is zou fijn zjn...
    maar fijn om te lezen dat er meer meiden zijn die minder sex hebben dan elke dag of om de dag want daar komen wij echt niet aan!

liefss

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Jeetje!! Ik zit echt met open mond jou stukje te lezen! Joehoee!! er is dus hoop :D
    Super gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik lees even mee, wij willen zeeer binnekort voor een brusje gaan voor onze zoon.. Maar ook ons seksleven is niet "je van het".
    Dus denk dat het hier ook wel even zal gaan duren voor ik zwanger ben. Ik hou niet zo van die verplichte nummertjes, al zal het misschien wel voor een deel zo worden.
    Ik probeer toch altijd wel 1 x per week te seksen, dus gewoon even knop om en gewoon ervoor gaan en genieten. Dan maar een x ietsje later naar bed ook al ben ik moe.

10. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Hier nog een paar die niet dagelijks sex hebben! Komen gemiddeld denk ik op 4 of 5 keer in de maand, waarvan dan vaak 2 keer in de vruchtbare periode.

Moet wel zeggen dat ik met 4 x per maand erg blij ben. :) Ik heb 18 jaar aan de pil gezeten...ik vermoed dat dat de reden was dat mijn sexdrive tot ver onder nul bleef steken. Sinds augustus gestopt met de pil en ik voel me nu een stuk beter! Heb er weer zin in! :D Wat emoties betreft is ook het eea verandert. Ben een stukkie gevoeliger geworden...snel een brok in m'n keel en tranen die ineens zomaar rollen. Nee, voor mij nooit geen pil meer! Ook al heb ik tegenwoordig meer pijn in m'n buik.

11. mariskav16

30 mrt 2010
    77
    0
    0
    PM'er in de kinderopvang
    Groningen
    Hoi Moniekjuh,

Tja, tis best lastig! Voelt ook heel vaak als verplicht om te sexen.

12. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    ik snap heel erg goed wat je bedoeld!!en maar hopen dat het de juiste periode is om te sexen...
    ik heb morgen mijn nod dus ben benieuwd!
    heb allemaal wel vage klachtjes maar ja dat zegt niks want mn lichaam heeft me al vaak genoeg de gek aan gestoken wel had ik de afgelopen maanden een cyclus van 17! dagen daarvoor een cyclus van 23 dagen.
    afgelopen woensdag was ik op de 17de dag en werd dit keer niet ongesteld dus reken ik nu maar op de 23ste dag en dat is morgen als er morgen nog geen duiveltjes komen dan word het spannend!en ga ik zaterdag testen als mn man ook thuis is...gewoon ff geduld hebben..
    hoelang zijn jullie al bezig dan??

liefss

13. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Hé, wat een "feest" der herkenning hier.........

Dacht dat wij de enige waren met dit probleem, lees zo vaak dat mensen heel vaak sex hebben, nou wij niet......

We weten allebei dat we anders willen, maar het komt er gewoon niet van. Met een peuter van 3 en allebei een zware baan hebben we vaak gewoon geen puf.

Wij waren zover dat we onszelf een soort van deadline hadden gesteld; we willen nl. graag een tweede en toch kwam het er niet van om serieus te "oefenen", een soort van faalangst omdat het voor ons echt al heel lang geleden was (zal de details hierover jullie besparen)! We hadden het al een beetje over het zoeken van hulp maar ineens konden we ons toch over die drempel heenzetten.

Ben helemaal blij en opgelucht. Zegt niet dat onze problemen helemaal voorbij zijn, maar de eerste stap is gezet en we voelen ons allebei erg opgelucht. We gaan nu vol goede moed voor een tweede hummeltje.

Veelplegers zullen we nooit worden vrees ik, maar we moeten ons er wel goed bij voelen.

Ben wel blij om meer van dit soort verhalen te lezen, dat je dus niet de enige bent.

Groetjes!

14. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey elsa,
    Als het maar leuk is. Je moet er niet tegen aan kijken om het te gaan doen. Anders blijf je het maar uitstellen. Geniet er van en hoop dat je snel zwanger bent van je 2e. Kun je dan dubbel genieten.

15. mariskav16

30 mrt 2010
    77
    0
    0
    PM'er in de kinderopvang
    Groningen
    Zijn nu bijna een jaar bezig ongeveer. Ik hou ik het allemaal niet heel meer bij, omdat net als jij mijn lichaam mij ook vaak genoeg voor de gek houd. Ben deze week begonnen met ovulatietesten, waar ik me eerder nooit aan durfde te wagen omdat ik veel te bang was dat mijn vruchtbare dagen precies dan zouden als mijn vriend niet thuis was. Maar nu ben ik gewoon nieuwsgierig of ik wel een eisprong krijg. Zondag, gister en vandaag getest maar niet echt veel wijzer uit geworden. Gisteren was had ik een aardig helder streepje maar vandaag weer veel minder helder. Het kan dus zijn dat ik mijn eisprong al heb gehad.:(
    Spannend voor jullie! Ik zal voor je duimen!

16. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    okej dan wij zijn vanaf juni bezig zijn toen getrouwd en hadden zoiets van we zien wel wanneer het 'raak' is maar beginnen nu beide wel een beetje ongeduldig te worden...
    ik ben helemaal niet bekend met de ovulatietesten maar weet wel dat als je positief test nog niet te laat bent toch?altijd dat onzkere vervelend he!
    tot nu toe nog niks gezien van de rode duiveltjes...was gelukkig vandaag aan het werk lekke afleiding maar alsnog vaak genoeg bezoekje gebracht aan het toilet...
    vind het nu toch wel een beetje spannend worden...maar laat me niet gek maken en wacht gewoon netjes tot zaterdag.als ikd an durf te testen ben al zo vaak tleurgesteld door zown test!

heb een test besteld via predictor die is zonet binnen gekomen hopelijk brengt deze me geluk!
    ik durfde namelijk geen test meer te kopen bij de kruidvat oid ze zien me alweer aankomen:D

liefss

17. mariskav16

30 mrt 2010
    77
    0
    0
    PM'er in de kinderopvang
    Groningen

Nou ben heel erg benieuwd! Laat maar ff weten of het raak is! Hoop het voor jullie!
    Ik ga morgen weer testen en dan zien wel of het beter is!

18. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0

ik ga jullie zeker op de hoogte houden!
    jij ook he!heel erg veel succes ga voor je duimen!!

19. moniekjuh

moniekjuh Actief lid

17 aug 2010
    170
    0
    0
    heyy meiden,

hoe is het met jullie??

hier nog steed geen rode duiveltjes gezien!!:)
    morgen testje wagen!!spannend!ben benieuwd mocht ik zwnager zijn dan mag ik toch hopen dat het wel zichtbaar is op die test aangezien ik morgen 4 dagen overtijd ben...
    ben stiekem zo bang om weer teleurgesteld te worden..:(

zit niks anders op dan morgen de confretatie aan te gaan he..

liefss

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou hier een beetje stilletjes, qua seks dan. :p
    Maar ga proberen vandaag wat vroeger in bed te kruipen dus wie weet. ;)

Maar niet te lang dan, morgen drukke dag met Alyna's verjaardag, lol! :D

@Moniekjuh; spanneeeeeeeeeend, ik duim voor je meid!!
    Knap dat je zolang met testen kunt wachten. :D

Deel Deze Pagina