hey meiden... ik zit er een beetje mee..... na het verwijderen van mn mirena in maart werd ik gelijk ongi.... binnen een week was t weg...,daarna was mn cyclus 22 dagen.... hier had ik van te voren al veel buikpijn en klachten van.... Als ik uitga van die 22 dagen,dan zou ik morgen (de 24e) mn NOD hebben. Ik heb nu nergens last van! Vorige week allerlei verschijnseltjes en overgeven en doen..... eind van de week wel echt ziek geworden .... Gisterenmiddag gesext met mannetjelief,maar na die tijd best wel veel (roze...(,waarschijnlijk door het sperma)) bloedverlies.... gisteravond was t weer over...... Gisteravond ook nog weer gesext,maar geen bloedverlies gehad.Nu verder ook geen bloedverlies meer. Ik was zo bang dat ik een nog kortere cylclus zou krijgen.... dat maakt t zwanger raken wel errug moeilijk dan he?!?! Voordat ik 3 jaar geleden de mirena liet plaatsen zat ik echt standaard op de 28 dagen. *Zijn er meiden onder jullie die na t verwijderen van de Mirena ook een totaal andere cyclus of een (te)korte cyclus hebben gekregen? *Iemand enig idee,waar dit spontane bloedverlies vandaan zou komen? Het is niet echt iets standaards wat bij mij voorkomt namelijk
Hè ceilo, Ik heb het antwoord helaas niet voor je! Wel had ik zaterdag na het vrijen ook wat Bloedverlies, en dat heb ik normaal ook niet. Ik fa het straks omdat ik er toch ben navragen bij de ha, En laat je even weten wat hij zei! Xxx
Ik had tijdens mijn mirena altijd nog een cyclus van 26-28 dagen, met 2 dagen minimaal bloedverlies. Ben meteen na het verwijderen net als jij ongesteld geworden (vrijdag eruit zaterdag menstruatie) duurde 3-4 dagen. 28 dagen later een test gedaan en ik was al zwanger. Dus ik weet niet hoe mijn cyclus zou zijn geweest... Over het bloeden, het kan zijn dat je baarmoedermond net iets gevoellig was en je daardoor wat bloed verliest. Komt wel vaker voor. Als je wilt weten wat het is moet je even langs de huisarts, die kan dan even met het speculum kijken naar je baarmoedermond. Succes, en geef je lichaam wel even de tijd om weer een normale cyclus te krijgen, kan best een paar maanden duren!
thnx rian! Heb je mooi snel gedaan dan! hihihi ja tijdens de Mirena was ik eigenlijk niet tot nauwelijks ongesteld,had iig niet echt een cyclus en ongesteld kon je het al helemaal niet noemen! Ben enkele weken geleden nog bij de HA geweest en toen heb ik o.a. ook een inwendig onderzoek gehad en die was verder helemaal ok voor wat ze met t blote oog kon zien! ik wacht weer verder af! DANK!
Hoi, Ik wilde net ook zo'n soort gelijk bericht plaatsen, maar kwam dit topic al tegen, dus reageer hier wel ff. Heb 2 april mijn spiraal laten verwijderen, werd 2 dagen later 'echt' ongesteld, duurde 3 dagen en moet als het goed is 1 mei weer ongi worden (bij een cyclus van 28 dagen)... willen deze ronde eerst eens kijken hoe mijn cyclus loopt, dus nog niet echt hele gerichte sex en ook nog niet zoveel hihi... in ieder geval 18 april sex gehad, had die dag 'vruchtbaar slijm' ontdekt... en toen verloor ik best wel veel bloed na het vrijen, heb het wel vaker een btje, maar dit was best wel veel... vroeg me af wat het zou zijn... kga het wel ff in de gaten houden! Succes met klussen en zwanger worden
Niets te zien door de huisarts, behalve dan dat ze het idee Heeft dat ik ongi moet worden, want Nog steeds lichte bloeding.. Heel vreemd, want Nod is pas vrijdag als ik mijn normale 28 dagen aanhoudt?? Vorige maand was ik een week overtijd, dus snap er niets meer van! Wel voor de zekerheid een kweekje dus ff afwachten! Xx