Wie heeft er enorm last van droge ogen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nathalieke, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalieke

18 mrt 2007
    64
    0
    0
    Verpleegkundige
    Kieldrecht, België
    Ik heb binnen 2 dagen mijn NOD. Nu heb ik sinds mn eisprong last van droge ogen, die pijn doen als ik ze dan dicht doe, dit bijna constant een een uur of 2 na het opstaan
    Dacht eerst meteen aan uitdroging doordat ik van mezelf weet dat ik veel te weinig drink, maar blijft nu aanhouden. Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben? :) We zijn al bijna 1.5 jaar aan het proberen.
    Verder heb ik ik ongipijn, rechts onderbuik, ben heel moe en ben sinds gisteren echt misselijk. Eén keer ben ik heel duizelig geweest, maar had die nacht weinig geslapen. Ik weet het allemaal ni goe meer ze :(
    Kan hier iemand over meepraten, met name het droge ogen-syndroom, heb hier nog weinig over gehoord. Btw, draag geen lenzen, enkel bril voor tv en auto-rijden;

2. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Tja, ik had psies hetzelfde, steekjes aan 1 kant, soms de andere kant, ongi krampen, droge oogjes, moe moe moe, en duizelig en misselijk.
    Vooral als ik onder de douche vandaan kwam was ik kots misselijk en dizzy...
    Testje over 2 dagen zou ik zeggen..

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik had dat dus ook! Hele droge ogen, echt van die prikogen...

Achteraf bleek dat dus ook te komen door m'n zwangerschap, heb dat anders nl. nooit!

4. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Heey,

Ik heb er nu namelijk ook last van. Ik draag lenzen gaat altijd goed maar had nu al 2,5 week van droge prikkelende ogen. Ik naar de lenzenzaak vroeg ze al aan mij, ben jij zwanger? Nou misschien antwoordde ik.

En ja hoor zwanger heb er nu nog last van kan mijn lenzen niet de hele dag inhouden.

Ik duim voor jullie, dat het raak mocht zijn

x leeuwinnetje

5. Nathalieke

18 mrt 2007
    64
    0
    0
    Verpleegkundige
    Kieldrecht, België
    Ben dus niet de enige, bedankt voor het antwoorden. Zou het dan toch kunnen? Ik hoop het zo :p

Groetjes
    Nat

6. Nathalieke

18 mrt 2007
    64
    0
    0
    Verpleegkundige
    Kieldrecht, België
    Dacht eerst gewoon toeval, maar dit is toch een treffend symptoom, die droge ogen.
    Tenzij het oogaandoening is natuurlijk :(

Grtz

7. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    haha hier nog zo een ;) ik had geen last van hooikoorts dus wist een tijd geleden dat dit ook een symptoom kon zijn.
    groetjes van Ramona

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Heb ook last van brandende ogen.. voornamelijk omdat ik zo ontzettend moe ben sinds een week.. Kan elk minuut van de dag wel slapen..

9. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hier hetzelfde... lig ook al zowat heel het weekend in bedje te stinken ;)

10. Nathalieke

18 mrt 2007
    64
    0
    0
    Verpleegkundige
    Kieldrecht, België
    hey Ramona

Had je er ook bijna constant last van? Want is soms echt ni te harden, zo erg :|

11. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    misschien een tip voor degenen die er last van hebben?
    Weleda heeft iets voor droge ogen: ogentroost
    2 keer per dag druppelen schijnt te helpen ;)

12. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hey Nathalieke
    ik heb daar ongeveer 2 weken dagelijks last van gehad...nu heb ik er soms s'morgens nog last van na het opstaan.
    groetjes van Ramona

13. Nathalieke

18 mrt 2007
    64
    0
    0
    Verpleegkundige
    Kieldrecht, België
    hey Ramona,
    Je geeft me echt hoop. Ik heb soms het gevoel dat ik mezelf misselijk maak met al dat wachten en dromen :cry:

14. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oké, dan zal ik me ook even aamelden hier, haha... Ik heb dat ook weer sinds een kleine week en... had het de vorige keer ook tijdens mijn zwangerschap... Ben benieuwd hoor; kan er van mezelf nu nog niks over zeggen want ben na MK nog niet ongie geworden, dus alles is nu één groot vraagteken... In elk geval: duimduimduim.... Je weet maar nooit, hè?!

NB: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie op de toekomst... ;)

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Heb er ook al een dikke week last van. Me NOD is 24 maart.
    Afwachten dus.... ;)

Liefs Marjo

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik heb het ook heel erg.. maar ben bang dat het gewoon de beginnende hooikoorts weer is

17. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Ik heb er sinds vanmorgen last van, ik moet nog wachten tot het weekend of ik ongesteld wordt. Maar ja, vlak voor je NOD voel je altijd wel wat symptomen. Ik ben benieuwd......

18. Nathalieke

18 mrt 2007
    64
    0
    0
    Verpleegkundige
    Kieldrecht, België
    he meisjes

Ik ben bang dat ze op tijd gekomen zijn die :evil: :evil: . Er is wel geen rode kleur te bespreuren, eerder bruin met klonters (sorry voor de visuele aspecten hier).
    Dus miss toch geen veralgemeenbaar symptoom?!
    Vlogende keer beter! :(

Succes à iedereen die nog aan het wachten is.
    Het doet toch wat te weten dat je niet alleen bent hoor

Groetjes

19. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Ik ben ook binnen 2 dagen van mijn NOD, maar ik ben wat ziekjes (heb een luchtweginfectie) dus ik denk dat al mijn kwaaltjes (dus ook de droge ogen) daarvan komen. Maar heb ook erg veel last om mn ogen open te houden en ze branden ook wat.
    =====
    Ik lees net dat je waarschijnlijk ongi bent geworden, sorry ik loop altijd wat achter de feiten aan :oops: Balen joh. Nou iig sterkte ermee. Doeg en succes in de volgende ronde! Liefs Linda

Deel Deze Pagina