bijna een half jaar bezig, wie ook.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie84, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Hallo dames.

Ik zit nu in ronde 5 alweer. Het is allemaal heel snel gegaan. Nu beginnen mijn mannetje en ik toch wel wat ongeduldig te worden.
    Ja ik weet dat het voor sommigen veel langer duurt en dat ik nog maar net bezig ben.

Van de maand hebben we vanaf dat de ongi weg was om de dag geklust tot dag 15. Ik heb mijn ei normaliter zo rond dag 12 a 13.
    Zou het deze maand? de vragen en onzekerheden komen weer op me af.

heb ik wel een eisprong of verbeeld ik me dat. Kunnen we wel zwanger worden. Enz. enz. Moeilijk moeilijk allemaal.

Als het deze maand niet raak is wil ik gaan tempen en ovulatie testen gebruiken.

Voor wie o wie is dit ook zo herkenbaar?

groetjes Lizzie.

2. love31

love31 Actief lid

20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hallo
    wij zitten ook in de 5de ronde..nog paar daagjes geduld want vrijdag is mijn nod dag...hopelijk niet [-o<
    naar mijn idee duurde het ook lang bij ons(niet als ik bij sommige anderen kijk hoor)maar ik heb al een zoon uit een vorige huwelijk,toen was ik binnen 2 maanden zwanger.
    en nu met mijn huidige man zit ik in ronde 5,maar een aantal van zijn broers hebben zwak zaad,en dacht dus ook dat wij de pineut waren.dus toen hebben we 2 maart zaad in mogen leveren,en daar kwam dus gelukkig uit dat mijn man goed zaad had :)
    dus dat is de wereld nu uit...en denk nu maar gewoon het komt zoals het komt....... maar hopelijk wel snel..haha

groetjes love31

3. lizzie84

love 31.

Spannend nog 3 daagjes. Ik duim met je mee!

Als je van de 1ste al in de 2e ronde zwanger was dan valt het nu i.d. wat tegen.

Succes

4. Tijgertje82

3 jan 2007
    22
    0
    0
    Hallo Lizzie,

Mijn mannetje en ik zijn nu vanaf oktober druk aan het klussen en helaas gisteren bij mij de :evil: op bezoek.
    Het is soms inderdaad frustrerend omdat het zo lang duurt en we willen het zo graag.
    En zoals je zegt zijn er vrouwen die al veel langer bezig zijn,maar ik snap je gevoelens wel.

We gaan er over een paar dagen weer flink tegen aan en hopen dan dat het volgende maand wel raak is,en dat we op de valreep toch nog een 2007 baby mogen krijgen.

Ik hoop dat het vooor jullie ook snel raak is.

Succes aan alle vrouwen
    Groetjes Tijgertje

5. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Heel herkenbaar, wij waren ook heel ongeduldig, en ik vroeg me ook vaak af of het zou lukken. Ik ben uiteindelijk in ronde 9 zwanger geworden.
    Dat temperaturen vond ik wel heel dubbel eigenlijk; aan de ene kant krijg je een beetje inzicht in je cyclus, aan de andere kant door het temperaturen ben je er dus wel iedere dag 'mee bezig". Ovulatietesten heb ik overigens nooit gebruikt.

Succes!

6. lizzie84

Ien, daar zit ik dus ook een beetje mee, als je gaat temperaturen ben je er NOG meer mee bezig. Moeilijk allemaal. Bedankt voor je reactie.

Tijgertje jij ook bedankt voor je reactie. Fijn dat je mijn gevoelens begrijpt.

Lizzie

7. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Hier ook vanaf oktober zo'n beetje bezig, mijn man gaat alleen vaak voor zaken naar het buitenland, dus een beetje lastig tellen. Aan de ene kant dus wel logisch dat het niet zo heel snel gaat, maar toch hadden we stiekem wel een beetje gehoopt op een snel resultaat!

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien is het toch een ideetje om een maand lang elke dag te klussen? Dan weet je zeker dat je je eisprong niet mist :D

9. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi meiden herkenbaar maar er zijn er hier bij die zijn al veeel langer bezig. Maar snap jullie gevoel ook wel. Geduld meestal duurt het een jaar of langer eer je daadwerkelijk zwanger raakt.
    jennie72 succes

10. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Heel herkenbaar verhaal lizzie84! Ik zit, zoals je ziet, in ronde 4 maar het begint bij mij ook erg te kriebelen.
    Wij hebben net als jullie ook telkens om de dag geklust. Dan begin je je inderdaad af te vragen of er misschien wat mis is.
    Ik twijfel ook nog om te beginnen met temperaturen en eventueel ovulatietesten want dan ben je er zo erg mee bezig. Bovendien vindt mijn man dat allemaal wat overdreven: 'Het komt echt wel goed' zegt 'ie dan.
    Natuurlijk hoeft er op zich niks mis te zijn als je 4/5 rondes hebt gehad maar je wordt wel ongeduldig, tenminste dat heb ik...
    Succes meid! Hopelijk is bij ons allebei snel raak ;) .

11. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    kan me voorstellen dat je ongeduldig word , elke maand weer een teluerstelling , ik weet er alles van ik ben al veeeeeeeel langer bezig dan jullie in dit topic.
    maar ooit op een dag word ons wachten beloond, daar ga ik maar van uit.

groetjes sonja

12. lizzie84

sonja, bedankt voor je reactie. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten hoor echt niet. Ik had dit ook beschreven hierboven. Ik weet dat anderen al veeeeeeeeeeel langer bezig zijn. Soms wordt ik gewoon wat onzeker.

Sonja veel succes.

13. sharelis

sharelis Actief lid

21 sep 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Ik zat in ronde 7 en zoals je kan zien is het nu raak.

Alleen totaal onverwachts omdat ik 25 februari gewoon ongesteld ben geweest.

Ik vond het ook allemaal te lang duren maar ik ben vorig jaar met de prikpil gestopt en duurt het altijd langer om zwanger te raken zeggen ze.

14. lizzie84

Gefeliciteerd!

15. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn! En dan nog 9 maanden ongeduldig wachten tot de baby's er zijn. :)

16. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn ook een half jaartje "bezig" ;) ... Ben gelukkig nog niet echt ongeduldig, maar na mijn MK vorige maand wel beetje hopeloos, zoals je misschien wel zult begrijpen.
    Op dit moment voel ik weer vanalles rommelen in mijn buik, maar door mijn MK kan ik er dus totaaaaaaal geen pijl op trekken wanneer mijn eisprong nu is. De ovu-testen laat ik even liggen deze maand, want dat wordt een kostbaar grapje, omdat ik nu helemaal geen richtlijnen heb m.b.t. de eisprong. Voorheen had ik steeds exact op dag 12 mijn ei.
    Komt nog bij dat het zaakje daar beneden natuurlijk nog enigszins aan het herstellen is, maar wat mij betreft mag het zo weer gebeuren, hoor. Hmmmmmmm... ben ik dan misschien toch een beetje ongeduldig? ;)

17. Niet meer actief

hallo allemaal

ik zit in ronde 8 na mijn hersteloperatie heb in sept 2006 een MK gehad en proberen nu weer met positieve instelling verder te gaan

helaas vandaag de duivels gekomen dus op naar april

liefs kaley

18. Niet meer actief

hai klus

nee ik ook niet want ga van een cyclus van 28 dg uit terwijl ik op dag 30 stond vandaag

maar zie het wel wanneer ik vruchtbaar slijm heb

liefs kaley

19. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    wij zitten ook al in ronde 8 helaas gaat het iets minder snel dan gehoopt.
    Groetjes Jo

20. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tja, daar zeg je zoiets... Dat superslijm had ik afgelopen woensdag; helder en rekbaar. Donderdag was het er ook nog, maar nu ietsje troebeler. Maar... in het verleden al eens gemerkt dat dat slijm bij mij niet altijd samengaat met de ovulatie...
    En toch... maandag geklust, dus stiekum hoop je wel...

Deel Deze Pagina