Hallo Iedereen, Ik heb gister gesolliciteerd bij de Mac.. Niet omdat ik dat wil maar omdat ik op het moment geen baan heb en het geld toch wel welkom is. Nu ben ik vanmorgen gebeld dat ik vrijdag een sollicitatiegesprek heb. Heeft iemand ervaring met kennissen die daar werken of heb je er zelf gewerkt? Ik zou graag willen weten of het leuk werk is. Ik heb namelijk gehoord dat het niet leuk is en dat het echt het minimum verdient. xx
Ik heb er zelf niet gewerkt, we gehoord dat je echt het minimum verdiend ja. Ik heb wel iemand gekend die er heeft gewerkt, 10 jaar...en die had het reuze naar zn zin. Echt iemand die lol kon maken met bijna elke klant. Het is denk ik net hoe je er zelf tegenover staat, en of je spontaan bent, of eigenlijk liever in een hoekje zit
ik heb daar een bijbaantje gehad in mijn studietijd, en eerlijk ik vond het 3 keer niks. Veel werk voor weinig geld, je word daar behandeld als minderwaardig en je krijgt veel rotklusjes. Voor mij dus nooit weer.
Dat had ik ook al gehoord ja, nou is dat natuurlijk voor iedereen verschillend maar voor het minimum kom ik mijn bed niet meer uit ( cru gezegd ) we redden het nu wel, ook nog met roken en benzine maar er is geen geld om echt leuke dingen te doen. Ik denk dat ik gewoon moet afwachten tot vrijdag. In ieder geval bedankt.
ken er verschillende die er werken of gewerkt hebben. je verdient weinig in verhouding met wat je moet doen. toch vonden de meeste het een topbaan en een gezellig boel
Ik vond het vreselijk en ben na mijn eerste salaris vertrokken. Het betaald echt super slecht en vond het werk ook vreselijk. De collegas waren wel heel leuk, maar toen ik mijn loon zag had ik echt zoiets van ja daaaag...
Hoi Hoi, Ik heb er 10 jaar geleden gewerkt. Voor toendertijd betaalde het niet slecht (maar hoor van meer mensen dat dat de laatste tijd veranderd is) Voor wat het waard is ik zou er zo weer gaan werken als ik het over mocht doen Ik vond het hartstikke leuk mocht uiteindelijk een cursus doen voor crewtrainer en dan op mn 17e Maar ja de meningen zullen verschillen......
ergens in een ver verleden heb ik er 3 dagen gewerkt, nooit meer, werd echt gek van al die piepjes..hard werken hoor..maar vond wel dat ik aardig wat kreeg voor die 3 dagen!!
Ik heb er ook jaren gewerkt (ben wel al 10 jaar weg) maar heb echt een leuke tijd daar gehad. Ik kon alles daar en deed ook alles en dat maakte het gezellig en afwisselend. Het loon vond ik toen erg meevallen.
Ik heb er ook gewerkt , en ik vond het wel erg leuk. Het loon is indd niet al te hoog , maar als je niets kan vinden is het altijd beter als niets toch?
Ik heb 3 weken gewerkt bij de Mac, dit omdat ik ook geld moest hebben en snel een baantje wilde hebben. Ik werd direct aangenomen (volgens mij word iedereen aagenomen) Ik vond het echt niet leuk. Daar waar ik werkte moest je elke keer soort van spelletjes doen om de omzet te verhogen. Dus bv de hamburger was voor 1 euro en je moest dan aan elke klant een hamburger verkopen en degene die het meeste hamburgers had verkocht kreeg een gratis lunch. Tijdens je etenspauze kon je dan met 50% korting iets van de Mac kopen of zelf je eten meenemen en dan werd ook nog de tijd ingehouden van je etenspauze dus niet echt voordelig. Ik kreeg ook inderdaad het minimumloon, echt barweinig. Je hebt er perioden op een dag bijzitten van megadruk (denk aan etenstijd) dan is iedereen (je collega's) in een klotehumeur en lopen ze op elkaar te zeiken, omdat er weer is een keer iets niet goed gaat. En je hebt tijden op een dag dat er helemaal niemand komt en mag je inderdaad rotklusjes gaan doen...Ik heb na 3 weken ontslag genomen was het helemaal zat! (misschien gaat het niet overal zo hoor) Echt opbeurend voor je he, nu je daar gesolliciteerd hebt
ik heb er 3 weken gewerkt.. Maar kon het niet allemaal onthouden wat op die hamburgers moet. en als je op de afdeling hamburger staat.dan zeg je ongeveer de heledag Mag ik 4 peties down alsjeblief zeg die anderen: 4 peties down dank je wel. en dan zeg ik weer zijn er grill orders. zegt die ander weer:er zijn geen grill orders. En vervolgens zeg ik weer: geen grill orders dank je wel. werd er beetje knetter van. Maar wel hele leuke mensen die der werken. en vond het wel eens leuk om te zien hoe het er aan toe gaat, Maar je moet er van houden
ik heb daar ooit als bijbaantje gewerkt en heb gelijk in de proeftijd weer ontslag genomen , ik was het zo zat, en je stinkt ook vreselijk daar gatverdarrie en de hele tijd rond gecommandeerd worden is niksssssssss
hard voor weinig heb er een maand gewerkt,na school tot 10 uur savonds en ik kreeg maar 80 euro. Oke ik was dan ook 16/17 jaar maar alsnog. Je moet in en uit checken met een pasje waar iedereen bij kon,ik zelf had elke keer het idee dat er werdt gepikt!! Agja voor iedereen is het anders,soms als ik wat ga eten bij de mac zie ik oude collega's die er noch werken. je moet het maar leuk vinden.
Wat toevallig! Ik wil er ook niet werken, maar heb eergisteren toevallig gesolliciteerd. Zou gisteren terug gebeld worden, maar is niet gebeurd. Ze wilden me sowieso aannemen, alleen zaten ze een beetje met de uren. Heb op google gekeken of het wel wat is, maar kan amper iets vinden...Ik zou daar ook nog eens bijna de helft gaan verdienen van wat ik normaal verdiende...maar ja alles is nu welkom... Verder ben ik nu zwanger en lijkt het me best vermoeiend nu?? Ben benieuwd naar jullie ervaringen...ga even lezen
Ik heb er 4 jaar gewerkt in mijn studententijd. Ik zat gelukkig nog in het oude CAO en verdiende veel meer dan collega´s die later kwamen en even oud waren. Ik heb het er wel naar mijn zin gehad moet ik zeggen. Leuke collega´s, de klanten waren niet altijd even leuk en deden net alsof we allemaal het IQ van een visstick hadden! Maar ook daar kon ik wel weer om lachen!