Even jullie hulp nodig.

Discussie in 'De lounge' gestart door Jsvlinder, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Mijn zoontje is snotverkouden en had een temperatuur van 38,4. Hij voelt zich echt niet lekker. (Er heerst ook waterpokken op zijn KDV dus misschien begint dat ook te komen.)

Nou moet ik morgen werken 1/1,5 uur en daarna naar de bedrijfarts, maar ik wil mijn ventje niet naar het KDV brengen als hij zich zo voelt. Nu kan mijn moeder wel oppassen, maar niet al die tijd. Ze heeft artrose en zolang mijn mannetje nog niet zelfstandig kan lopen en getild moet worden, kan ze dat niet te lang aan.

Dus of ik kan niet werken of niet naar de bedrijfsarts, tenminste zo voel ik dat. Ben ik nou stom dat als mijn mannetje zich morgen nog steeds zo voelt als vandaag ik hem niet naar het KDV wil brengen? En is het ernstig genoeg om 1 van de twee dingen af te zeggen, of is het maar een gewone verkoudheid?

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou doen wat je gevoel je ingeeft... weet niet of het heel lastig is om een dagje niet te gaan werken en dingen af te zeggen maar als het kan zou ik het doen... kan je het dat ene dagje even aankijken hoe het met je zoontje gaat.... 38,5 is nog niet echt koorts maar dat kan savonds best oplopen... wens je beterschap voor je kindje...

3. Jsvlinder

Ik heb gelezen dat alles boven de 38 bij een kindje koorts is. Tuurlijk kan mijn zoontje morgen weer beter zijn, maar moest even weten wat ik moest doen want de bedrijfsarts moet op tijd afgebeld worden anders krijgt mijn werkgever een boete, vandaar. Maar ik weet al wat ik ga doen als hij zich nog zo voelt, hij gaat naar mijn moeder als ik ga werken en ik heb een telefonische afspraak met de bedrijfsarts, hij hoeft me toch niet te onderzoeken.

Dan nog even een vraag aan iedereen, vanaf welke temperatuur hou jij je kindje thuis dan?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik vind alles boven de 38 graden koorts. Dan zou ik mijn kind ook niet naar een KDV doen. Lekker thuis blijven. Of bij Oma want dat vind ik bijna hetzelfde als thuis. Tenminste dat is bij ons wel zo.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij ons mogen ze niet naar het kdv als ze boven de 38 graden hebben, dus bij mij zou het dan helemaal ophouden.

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

Bij de meeste mogen ze boven de 38 niet meer komen......By the way de pokken hangen heel erg rond want bij me zoontje op school zitten er nog maar 13 in de klas in plaats van 27 kinderen!!!!! Ze zijn allemaal ziek van de pokken!

beterschap!!

7. Jsvlinder

Bedankt voor al jullie reacties, dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak en ben soms bang dat ik misschien een watje ben. Maar jullie zouden jullie kleintje dus ook thuis houden, dan zijn we of allemaal watjes of het is normaal:D

En inderdaad Bosi, bij omi is het net als thuis:)

Nou dan ben ik eruit en kan dit topic gesloten worden.

Deel Deze Pagina