Hoi hoi Heb afgelopen maandag een miskraam gehad wij gaan er nu weer voor om opnieuw zwanger te worden. Ben nu wel bang dat het weer mis kan gaan. Wie heeft er ervaring met 1 keer een miskraam en daar na een goede zwangerschap? Goetjes Samantha
Hoi Samantha, Ik heb ook een miskraam gehad (was toen 12 weken zwanger). Na de miskraam ben ik in ronde 3 weer zwanger geworden, deze zwangerschap is perfect gelopen. Zie onderschrift. Toen ik voor de 2e keer zwanger was, ben ik het begin wel heeeel onzeker geweest, bang dat het weer mis zou gaan. Maar mijn gevoel zei dat het goed zat. Daar heb ik me aan vast gehouden. Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent.
deel je gevoel samantha, heb vorige maand ook een MK gehad, zit nu voor mijn NOD.. vind het allemaal erg spannend... Denk dat het een onzekere periode zal worden als ik weer positief test....
hoi samantha, wij hebben eind okt 2010 ook een mk gehad met 6weken en we zijn weer direct zwanger geworden, inmiddels zijn we 11weken en hebben al een eerste echo gehad waarop een kloppend hartje te zien was, meteen had ik ook het gevoel het zit goed! daaraan heb ik me ook aan vastgehouden en volgende week hebben we de 12weken echo.. of alles goed is weten we nu dus niet, maar we hopen natuurlijk wel.. en ik heb vooral de onzekerheid gehad met de 6weken toen het de vorige keer helaas mis is gegaan, eenmaal erover heen was wel een soort van opluchting en een echo meteen gerkegen met 6wkn, 1dag en als je dan al een hartje ziet kloppen dan krijg je wel iets meer vertrouwen.. hoop snel op een plakbeebje voor je!
Wat verdrietig sterkte! Eerste zwangerschap werd van de zomer een miskraam met precies 9 weken (zo groot was het kindje ook) 1 cyclus later weer zwanger en dat voelde gelijk super goed (eerste zwangerschap was ik niet blij en voelde aan dat het niet goed zou aflopen) Tot nu toe gaat alles volgens het boekje.
ook ik heb een gezond zoontje gekregen na mijn miskraam. Het kan dus helemaal goed gaan. Toch gaat de spanning van de eerste weken niet weg. na de 12 weken ben ik wel begonnen met genieten! nu was ik weer zwanger, maar helaas is dat geeindigd in een mola-zwangerschap. weer wat anders en dat maakt het wel weer spannend om (als ik weer groen licht krijg) weer zwanger te worden.
Hoi hoi Bedankt allemaal voor de reacties geeft je toch weer hoop We hopen echt dat het deze maand weer lukt eerste keer was het binnen 3 maanden gelukt dus hopen dat het weer zo snel gebeurt en dat het dan goed gaat. @zustertje Ik had eigenlijk precies hetzelfde was ook niet blij heel veel buikpijn, maakte me eigen ook heel erg druk of het wel goed kwam. Had verder geen symptomen. Had ook al het gevoel dat het niet goed zat. Ik kan niet wachten om weer zwanger te zijn en het hier te vertellen. Jullie ook allemaal veel succes met de zwangerschap of met het proberen om zwanger te raken. Hopelijk tot gauw. Groetjes Samantha