Miskraam, bbz of toch zwanger?? HELP!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bounty71, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bounty71

Bounty71 Lid

14 dec 2007
    23
    0
    0
    31-12 zwangerschapstest gedaan en ik was zwanger! Na een feestje met oud en nieuw ben ik 1 januari toch gaan menstrueren, helaas. Gisteren, 6 januari heb ik toch nog een zwangerschapstest gedaan, maar niet met ochtendurine en deze was nog steeds positief en zeer goed zichtbaar, maar niet zo gekleurd als de teststreep. Ik heb geen idee wat er met mijn lichaam aan de hand is. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Bounty

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Na een miskraam testen de meeste vrouwen nog positief, omdat het HCG niet direct uit je lijf weg is. Had je nu dezelfde test als die eerste? En was de streep nu lichter? Dat zou dan duiden op HCG dat uit je lijf verdwijnt, en dus idd een miskraam.

Maar goed, dat is zo digitaal even niet maar zo duidelijk, dus ik zou je VK bellen en met haar overleggen. Houd er rekening mee dat het even kan duren voor je voor een echo op mag, omdat die bij 5 weken bij een zwangerschap al nauwelijks iets duidelijk zichtbaar maakt...

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Bij 5 weken kun je wel al een vruchtzakje zien dus mocht je nog zwanger zijn dan zien ze wel iets. Je kunt ook hcg laten prikken. De hoogte van het hcg moet wel iets kunnen zeggen over hoe het gaat met de zwangerschap.

Suus

Deel Deze Pagina