Ik! Mooi hoor! Het zijn bewegende beelden in 3-d. Ik heb dit 31 december laten doen en het was heel gaaf.
Ik ga dat ook doen! Heb een afspraak staan op 6 februari en kan nu al niet wachten! @Natasja, zijn de beelden schokkerig (hoor ik nl best vaak van mensen) of valt dat wel mee? Liefs Jessy
Nee, was helemaal niet schokkerig vond ik. Kijk echt heel vloeiend is het niet, maar het is niet zo als een webcam die blijft hangen hahahah
Dat vroeg ik me ook al af, ja. Want ik zag laatst een voorbeeldfilmpje op internet (van een echobureau) en dat viel mij tegen. In plaats van vloeiende beelden, leek het net alsof er versneld foto's achter elkaar waren geplakt.
Het ligt vast een beetje aan de apparatuur en aan het kindje. Veel plezier, als je besluit 1 te laten maken Elmo
Wij hebben het bij onze dochter laten doen en als de baby goed ligt (daar moet je ook mazzel mee hebben natuurlijk) dan is het ontzettend mooi. Morgen laten we het weer doen met onze tweeling. Ik weet hoe het eruit ziet bij 1 kindje, ben benieuwd hoe het er van binnen uitziet bij een tweeling