Ik ben vanmorgen weer bij de gyn geweest en ik heb dus helemaal geen eisprong oid. Nu heb ik Provera en Clomid gekregen, maar ik zit ineens met allemaal vragen! Wat de gyn zei, beginnen met Provera, en op dag 5-6-7-8 en 9 de Clomid gaan nemen. Maar hoelang duurt het meestal voordat je ongi wordt met Provera? En ik moet toch pas starten met Clomid als ik echt ongi ben en niet vanaf dag 5 dat ik de Provera neem? En hoe weet ik dan wanneer ik mijn ei zou moeten hebben? is dat dan gewoon rond dag 14 vanaf de eerste dag van de ongi? Of krijg je je ei als je de Clomid slikt? Sorry hoor als ik domme vragen stel, maar ik snap er geen kont van
Ik zou even in andere topics lezen, daar kan je veel informatie vinden. In het kort: Slik je kuur Provera. Na 3 tot 7 dagen word je ongesteld. Schrik niet als je weinig bloedverlies hebt. De eerste dag met helderrood bloed is dag 1 van je cyclus. Begin op dag 5 met Clomid. Maak de kuur af en waarschijnlijk moet je op dag 9 naar het ziekenhuis voor een follikelmeting. Ze kunnen dan zien of er eitjes groeien en hoe groot ze zijn. Wanneer je eisprong is, is dus afhankelijk hoe je reageert op Clomid en de resultaten van de echo. Hoeft niet dag 14 te zijn, maar ze streven iig dat je voor dag 21 een eisprong krijgt. Veel succes met de kuren!