hoi, ik heb een enorm onregelmatige cyclus. ben nu op dag 70 en dit is nogal lang. Heb maar 1x zo'n lange cyclus gehad. Nu heb ik op dit moment last van hele erge krampen die rond mijn buik trekken, heel raar. Lijkt net een band die over mijn buik strak word getrokken. Dit heb ik normaal nooit. Deze krampen komen om de 10 minuten ongeveer.. ( niet precies hoor ). Ik heb nog geen test gedaan omdat ik bang ben voor een teleurstelling, dit omdat ik geen kwaaltjes heb op het moment. Weet iemand wat die enorme krampen kunnen beteken?? DOET ECHT PIJN
Misschien kun je beter even de huisartsenpost bellen ofzo, want vanaf hier kunnen wij ook niet zo goed beoordelen wat dat zou kunnen zijn. Bij erge pijn zou ik altijd gewoon bellen. Als het afzakt zou je morgen even een zwangerschapstestje kunnen doen. Ik snap dat je bang bent voor een teleurstelling maar deze onwetendheid is ook niks toch?
Ik heb het ook weleens, dan weet ik niet hoe ik moet zitten, liggen of staan. Maar dat zijn mijn darmen.. Maar waarom doe je geen test.. Heb je tenminste wel duidelijkheid. En als je niet zwanger blijkt te zijn kun je langs je HA gaan.
Toen ik enorme krampen had dat ik gewoon moest uitpuffen leunend over een stoel, toen had ik dus mn miskraam. Pas de volgende dag verloor ik bloed en het vruchtje. Als het niet meer te houden is moet je echt even de dokterpost bellen meis! Sterkte!
Als het echt zulke verschrikkelijke krampen zijn zou ik niet gaan wachten tot morgen, maargoed...that's me..
de krampen zjn al opgehouden ik kreeg ze gisteravond om het kwartier ofso.. nu voel ik niks meer.. snap er niks van