Dagen van tevoren pijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by Delacour, Jul 13, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delacour

Delacour Bekend lid

Nov 25, 2019
    989
    1,263
    93
    Female
    Hoi,

Een stomme vraag. Ik ben nu bezig met zwanger worden sinds 3 maanden en heb nu een beetje inzicht in hoe mijn cyclus is opgebouwd.

Vorige cyclus werd ik op 14 DPO ongesteld. Op 10dpo al wel veel menstruatieklachten en beetje bruinverlies. Deze ronde begonnen de menstruatieklachten al op 8dpo, maar vandaag (10dpo) nog geen echte menstruatie te bekennen.

Is het ‘erg’ dat het samentrekken van de baarmoeder al vroeg na de eisprong begint? Lijkt me toch dat je baarmoeder dan al wel bezig gaat om het slijmvlies af te stoten en een kans op innesteling afneemt? Of zie ik dat helemaal verkeerd? Iemand die dit ook had en mij gerust kan stellen?

2. Kaktus

Kaktus Actief lid

Jul 4, 2021
    384
    261
    63
    Female
    Kan ook je baarmoeder zijn die oprekt. Ook krampen maar net anders..

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    de krampjes die je ervaart als je zwanger bent lijken super veel op menstruatiekrampen dus kramp hoeft niet per se te betekenen dat het al verkeken zaak is

4. Delacour

Delacour Bekend lid

Nov 25, 2019
    989
    1,263
    93
    Female
    Bedankt voor jullie reacties. Ik begrijp dat het ook iets anders kan zijn, maar ik ben vandaag ongesteld geworden dus dat is het niet. Eigenlijk blijft mn vraag dus staan. Vandaag 11 dpo en al 4 dagen krampen en pijn in de onderrug. Is dat niet veel te vroeg allemaal? Hoop dat iemand t antwoord heeft.

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Is het echt doorgezet? En gebruik je ovulatietesten? Anders kan je ei namelijk ook eerder zijn geweest waardoor je ook eerder ongesteld wordt maar dan is je LF wel gelijk gebleven

6. Delacour

Delacour Bekend lid

Nov 25, 2019
    989
    1,263
    93
    Female
    Bedankt voor je reactie @Stokstaartje86
    Het heeft idd doorgezet. Ik heb vrijdag 2 juni een positieve ovulatietest gehad. Voor mn eisprong ben ik uitgegaan van die zaterdag de 3e.

7. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Heb je deze maand voor het eerst ovatietesten gebruikt? Of voorgaande maanden ook al? Want anders zou het voorgaande maanden ook al zo geweest kunnen zijn alleen heb je het niet opgemerkt doordat je geen ovulatie testen gebruikte

8. Delacour

Delacour Bekend lid

Nov 25, 2019
    989
    1,263
    93
    Female
    Nee vorige maand ook en had ik hetzelfde. Aantal dagen van tevoren al klachten, 1 halve dag rood bloed en dat 2 dagen niets en daarna wel volledig ongesteld. Nu weer… vanaf donderdagmiddag niets meer tot vanochtend. Ik snap niets meer van mijn cyclus moet ik at halve dagje bloedverlies al meetellen?

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Oke dus het heeft toch niet doorgezet? Kan bij het ontpillen horen. Of misschien een innesteling. Soms kan bloedverlies ook zonder reden zijn

Share This Page