Ik sluit me aan bij Juudje, mijn zoon had ook zo'n moeite met de fles, heb een difrax fles gekocht, sindsdien was het probleem opgelost.
Ik gebruik al vanaf het begin die avent flessen en spenen, ook heb ik difrax staan maar daar drinkt hij niet goed uir! Sem heeft een hele sterke zuigbehoefte en heeft zijn fles met speen 1 binnen 13 minuten leeg Ik was wel netjes overgegaan op speen 2, maar toen had hij de fles binnen 5 minuten leeg en gelijk last van z'n darmen! Dus ik zit met een baby van bijna 3 maanden die nog met speen 1 bezig is, maar hij heeft zo goed als geen last van krampjes daardoor!
Wat een verschillen! Lucas vind de Avent flessen ook niks. In het begin was de speen te groot voor z'n kleine mondje en later moest hij er teveel voor doen. Ik heb nu de Difrax flessen met speen maatje S en het gaat hier prima Heb dus ook nog een aantal Avent flessen hier staan die ik nu niet meer gebruik... Greetz
@patricia240477 dat had ik dus netzo met Caitlin , die had ook zo'n zuigkracht die liep kwa speentjes ook achter dan dat er op de verpakking stond ze heeft nu net speentje 4 en dat is vanaf 6mnd maar hier nog even want ze krijgt bijna geen flesjes meer we zijn nu druk aan het oefenen met een bekertje ppfff wat een gepriek yoghurt gaat maar zodra het dunner wordt ist dweilen