Wie heeft er ervaring met bloedverlies(een druppeltje) een paar dagen voor de NOD, maar zijn toch later ongesteld geworden? Liefs Jinky
Dat had ik helaas de afgelopen 2 maanden ook. Ongeveer een week voor mn nod een klein beetje bloed en verder niets, maar daarna toch ongi geworden
Druppeltje bloedverlies voor NOD, duizeligheid, kramp, steekjes, lage rugpijn, erg moe, dat zijn mijn symptomen Maar durf niet te hopen. Ben bang dat het teleurstelling word.
kHeb het ook al een paar keer gehad. De eerste keer was ik ietwat opgetogen (innestelling) maar toch ongi. Nu heb ik het al vaker gehad en trek er dan verder ook geen conclusies uit. Succes ermee. liefs kiki
Jij wel : Dan kan het ontpilling zijn Heb wel vaker last van licht bloedverlies en dan later toch Afw88 meid! Succes Morgen mag ik me bloed laten onderzoeken op HCG. Verw8 er niet zoveel van, maar hopen doe je toch onbewust! Groetjes Marjo
ach, hoop doet leven hihi!herkenbaar hoor, overal bevestiging zoeken. Maar de douche die er na komt is vaak zo koud....
jammer dat er geen thermostaat knop op zit om het zelf te regelen.. (het was trouwens tegen muuske he? niet tegen jinky ) Niet rot bedoeld hoor muuske.. het viel me gewoon op.
en jinky, bij mij is er geen sprake van ontpillen....dat het ik een paar jaar geleden al gedaan. Alleen sinds het moment dat ik zwanger probeer te raken, valt alles veel meer op, zo ook het verlies van een paar druppeltjes bloed. Hoop dat het bij jou wel raak is, maar het enige wat ik weet is dat een positieve zwangerschapstest uitsluitsel geeft, en alle kwaaltjes, daar kan je geen touw aan vastknopen.
Ik slik de pil 1,5 jaar niet meer. Heb ook nog nooit last gehad van tussentijds bloedverlies Liefs Jinky
Ja Natasja, sorry hoor, maar het houd me gewoon enorm bezig Mijn excuses! Wil niet zeuren of zo Verlang ook al zolang naar een 2e hummeltje En me klok tikt behoorlijk hard Groetjes en succes allemaal! Marjo
Hoef je je toch niet voor te excuseren Muuske...kan me voorstellen dat je wat meer haast hebt dan de andere meiden. Ik heb dat gevoel ook een beetje...tijd gaat snel! Bovendien kun je in je enthousiasme of zenuwen wel eens in herhaling vallen Niks ergs aan hoor! Liefs Nies
Ben vang van ikke. Ben doodbang dat de alsnog zullen komen vanavond! Morgen bloed testen op HCG. Maar eerlijk gezegd zie ik het somber in! Hopelijk heb jij meer geluk! Groetjes en succes!