zijn er nog jonge mama's of aanstaande mama's

Discussion in 'Zwanger worden' started by marijke1986, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marijke1986

May 24, 2006
    16
    0
    0
    Hoi,

M'n vriend en ik hebben het meerdere keren over kinderen gehad, maar hij kan mij nog niet echt vertellen wanneer.

- Ik ben begin 20, heb een 4-jarige opleiding achter de rug, en moet nog 1,25 jaar totdat ik mijn 2e niveau-4 diploma binnen heb. werk momenteel 20 uur per week
    - Mijn vriend is 35 en heeft een eigen bedrijf
    - we wonen nu ca 2,5 jaar samen.

Doordat m'n vriend een stuk ouder is en ik er zelf ook echt aan toe ben, wil ik/we graag aan kinderen beginnen.
    In ieder geval wil ik de opleiding afmaken, en zou stoppen met de pil niet eerder als aug/sep 2007 zijn.

Ik zou graag in contact komen met andere jonge (rond dezelfde leeftijd) moeders, hoe zij het allemaal rond hebben kunnen zetten en wat hun ervaringen zijn.

Ik ben erg benieuwd en kan eigenlijk niet wachten tot het zo ver is bij ons.

groetjes,

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Daar val ik onder denk ik .
    Ben 20 en voor de 2de keer zwanger . (1e = mk)
    Als je wilt kletsen , op msn ofzo, mag je me best een pb sturen ;)

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hoi Marijke

Ik had ook vroeg een kinderwens, ik leerde man man kennen toen ik 17 was, en trouwde op m'n 20ste.
    Toen op een gegeven moment hebben we gezecht ja we proberen zwanger te worden, en op m'n 23ste ben ik moeder geworden.
    En het is fantastisch :)
    We zijn bezig voor een tweede ;)

jessica

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik heb ook een behoorlijk leeftijdsverschil met mijn partner (9 jaar), maar dat is voor mij nooit een reden geweest om eerder proberen zwanger te worden.
    Hoe jong je ook bent, als je zelf echt aan toe bent dan is er geen probleem, maar de vraag is: ben je er zelf al aan toe?

5. munt

munt Actief lid

Dec 11, 2005
    290
    0
    0
    friesland
    heehee ik ben ook een jonge moeder ben net 19 geworden(in okt)en esmee is 12 aug geboren.
    mn man en ik zijn vorig jaar getrouwd.
    mn man is 34 jaar dus ook een leeftijdsverschil.
    groetjes

6. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey hey,

Ook ik hoor hier wel bij. Ik zelf ben 22 jaar en m'n vriend is 28. Nu voor de eerste ronde aan de klus dus we zullen gaan zien hoe lang het hier gaat duren.

Dikke kus Joyce & Arjan

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Toevallig is hier afgelopen dinsdag een topic over geopend. Jullie kunnen hier dan ook verder kletsen. Op deze gaat een slotje.

Share This Page