zou het van de verkoudheid zijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mejon, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hoi,

ons dochtertje is sinds 2 dagen verkouden (loopneusje, niezen en ook wat hoesten).
    Nu heeft ze al 2 ochtenden na de fles (de eerste voeding) als ik ze overeind houdt om een boertje te laten dat ze gaat hoesten en dan golft er weer voeding uit.
    het lijkt denk ik altijd wel meer dan het misschien zal zijn, maar goed.... zou dat nu komen doordat ze wat verkouden/niet helemaal lekker is?
    Gisteren heeft ze het de rest van de dag niet gedaan.
    en als ze dan zo gespuugt heeft is ze daarna wel weer meteen vrolijk.
    merk verder eigenlijk niks aan haar.
    ze had gisteren net geen verhoging (zat op het randje).
    heb haar voor het slapen gaan toch maar een zetpilletje gegeven.
    ze kan natuurlijk toch wel ziek zijn, maar weten jullie misschien of dat er dan wat heerst?

Mejon

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Het wil wel nu met de regen e.d erg vochtig.
    Misschien wat anders: Geef je haar niet te veel voeding, dat haar eten van de vorige dag nog vulling geeft?
    Het is vaak wel eenkwestie dat het maagje te vol zit dat het er zo makkelijk weer uitkomt.

Dit was namelijk bij Eliza het geval, die had sochtends nog helemaal geen hoger maar omdat ze wakker was, gaf ik dr wat, wat ze eigenlijk helemaal nog niet hoefde, dus kwam er een groot deel weer uit.

Tis maar een tip, geen idee of dit voor jou ook geld.

3. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ze krijgt 's avonds een papfles en ze heeft eigenlijk altijd gewoon 's ochtends weer haar fles gedronken alleen als ze geneog had dan liet ze de rest gewoon staan.
    dus ze stopte zelf wanneer ze vol zat.
    ik weet dus niet of het daaraan zal liggen.
    ik zal anders de infolijn van het CB wel eens bellen.
    kijken wat hun zeggen.

bedankt.

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun had dit ook
    verkouden/hoesten en de flessen gewoon drinken
    na een fles een boer en hoesten en de rest eruit.... dit had hij 2 dgn daarna minder drinken ( zat tegen uitdroging aan) uit eindelijk kwam de ha erachter dat hij een middenoorontsteking had...normaal is hier koorts bij maar Teun dus niet...wie weet het zelfde? hou het in de gaten en anderes ff langs de ha....

5. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Krijgt ze geen tandjes?
    Chenoa had dit ook en ik dacht dat ze dus ook ziek was, maar een paar dagen later kwam haar eerste tandje.

6. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    jayda had dit gister. ik was zelf niet zo lekker misschien dat het daardoor kwam maar ik had haar gevoed (borstvoeding) en ik liet haar boeren en ineens kwam alles erweer uit daarna wilde ze meteen weer eten en is niet meer gebeurd. ze was ook meteen weer vrolijk. nadat ze gespuugd had ging ze meteen lachen misschien omdat we alletwee helemaal onder de melk zaten :D :D

Deel Deze Pagina