jullie follikes per meting?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door liselotje, 6 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Dames
    Zoals de titel al zegt wat waren de aantal van jullie follikels per meting dan wel per behandeling?
    Ik heb eens gezocht bij de zoekfunctie maar er stond eigenlijk niet echt iets waar ik naar op zoek was..

Ik heb gister de 1st FM gehad en omdat ze bang waren voor overstimulatie moest ik een dag 100E spuiten en de andere dag 50E dus dacht van oh zal ik wel veel eitjes aanmaken maar gister waren het er 4 van 11 mm en een paar kleintjes wat kan ik hier nu van verwachten verdubbeld dit nog of moet ik hier tevereden mee zijn voor een 1ste meting?
    Ik weet dat ik blij mag zijn dat ik er al 4 heb omdat er genoeg dames zijn wat heel erg moeten vechten voor er eentje uit te krijgen maar ik heb eens zitten lezen op het net en als ik dan lees bijv. 4 eitjes aangeprikt en maar 1 bevrucht of geen bevrucht zakt me de moed een beetje in de schoenen en aan gezien ik een leek hierin ben vraag ik me af of ik zo wel denken moet :(

Tis een heel verhaal geworden maar ben benieuwd na jullie aantallen...

groetjes liselotje ;)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bij de eerste 6 pogingen keurig 1 (omdat dit in eigen cyclus was) waarvan dus inderdaad 4 x een bevruchtingsprobleem.
    De standaard ICSI leverde mij zo'n euh....jeetje, moet ik even goed over nadenken zeg, ik dacht zo'n 16 follikels op.
    8 waren bevrucht, 5 leken heel goed te gaan, 1 teruggeplaatst en uiteindelijk 3 in de vriezer.

4 goede dus....

Dus als ze het bij jou alle vier heel goed doen, heb je alsnog dezelfde score!

Hoe het gaat met de ontwikkeling per meting:
    Dat is echt zo verschillend per persoon en ook per keer.
    Bij mij ging het ook veel te hard, dus doseringen naar beneden etc. maar bij anderen moet er weer bijgestimuleerd worden...
    Ik zou proberen het los te laten en gewoon je eigen behandeling te doorlopen.

Succes meid!

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik had 17, follikels, 9 eitjes waarvan 4 geschikt voor icsi, en er was maar 1 bevrucht...

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik had 21 follikels waar 11 eitjes in zaten
    alle 11 bevrucht
    1 terug geplaatst gekregen
    en uiteindelijk 7 in de vriezer ;)

5. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi meiden
    Dank jullie wel voor het reageren :) zo zie je dat het heel erg verschillend kan zijn en maar gewoon moet hopen dat er veel geluk bij zit :(

Maar,,,,, moest vandaag voor de 2de meting en er waren links al 5 eitjes en rechts nog steeds 2 maar had het echt niet verwacht dat er nog bijkwamen ben nu dan ook helemaal hyper ;) moet maandag weer dus ben benieuwd.
    Ben dus waarschijnlijk weer eens te voorbarig geweest met mezelf gek te maken (ben ik ook zo goed in :( ) maar goed ik schreef ja ook al dat ik hier geen benul van had hoe zoiets zou gaan vandaar mijn topic ;)

liefs een blij liselotje ;)

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Bij mij groeiden de follikels erg langzaam...........

In totaal 5 keer een fm gehad.....uiteindelijk 7 follikels aangeprikt, hierin zaten 6 eitjes. Alle 6 bevrucht, er bleven 2 toppers over die allebei zijn teruggeplaatst. De andere 4 waren niet goed genoeg om in te vriezen....

Meid wat fijn dat de follikels de goed kant op gaan!

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik had 16 follikels, waarvan 2 die eigenlijk nog niet rijp waren.Uiteindelijk zijn er 6 bevrucht.

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik had er bij de afgelopen poging 30, waarvan 15 goede. En ze groeide heel erg snel.

De ander poging had ik er 6, die groeide heel langzaam, en waarvan 4 bevrucht.

Het kan allemaal iedere poging verschillen.

Elvira

Deel Deze Pagina