Wie heeft er ervaring met de Aero Sleeper???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annet73, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Ik heb de Aerosleep ook gekocht dat ik zwanger was van m'n dochter en ik vind het een ideaal ding. Geen dag spijt van gehad. Het dekje is ongeveer 1 cm dik en aan de bovenkant voorzien van een honingraatstructuur. (wat idd regelmatig in het wangetje van m'n dochter staat als ze lekker heeft geslapen hihihi.) Je matras blijft lekker schoon omdat de Aerosleep ook het vocht tegenhoudt. Ideaal als je kind ziek is en het hele bed heeft ondergekotst. Matje eraf, in de wasmachine op 60 graden en daarna hup de droger in zodat het snel weer op het bedje kan. Kortom, een ideaal product wat ik iedere (aanstaande) mamma kan aanraden.

Groetjes Suus

Groetjes Suus

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Dank je wel Suus ! Dan weet ik zeker dat we iets goeds hebben aangeschaft !

Groetjes,
    Nikki F

3. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    AbsoluutNikki!
    Hopelijk heb je er straks net zo veel plezier van als ik. (Duurt nog wel even zie ik....)

Groetjes Suus

4. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Jee, wat een hoop reacties, echt super!

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Had dit topic over het hoofd gezien, maar nu ik dit zo lees wil ik het ook hebben!!

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Begin er nu ook over te denken om dat matje ook aan te schaffen.
    Dat je dat ding om op de zij te slapen niet langer als 6 maanden mag gebruiken, staat dat niet op de "gebruiks aanwijzing"?
    Ik denk dat ik t toch ga kopen en als t op den duur niet meer werkt (het kind er op gaat liggen oid) dan achter wege laat.

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    waar kan je die zij slaper kopen en iemand een idee wat ze kosten en de aerosleeper???

8. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    De aerosleeper heb ik gekocht bij Maminette Babyplanet en kostte 3 jaar geleden dacht ik zo'n € 70 maar dat weet ik dus niet meer zeker. Ze proberen je ook speciale matrasovertrekjes aan te smeren voor een hoop geld maar dat vond ik onzin. Een gewoon badstof matras-overtrek werkt in mijn ogen net zo goed.
    Die zijslaper weet ik niet wat die kost omdat ik die nooit nodig heb gehad. Ik gebruikte opgerolde handdoeken en lag die achter het ruggetje van m'n dochter. Werkte prima!(in een wagenbak van quinny)

Groetjes Suus

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Klopt, de aerosleep kost iets minder dan 70 euro. Je kon ook ervoor kiezen een matras te kopen waar hij in verwerkt zat. Dat was nieuw. Daar hebben wij niet voor gekozen, want zo'n los matje is dus beter te wassen en je kunt het ook meenemen als het kleintje ergens anders slaapt.

De driehoek heb ik gezien bij Baby Planet en ik dacht dat die ongeveer 15 euro kost. Dat is het proberen waard toch ?

Suus, het heeft inderdaad nog wel even ... maar toch vind ik dat de weken echt voorbij vliegen !

Groetjes,
    Nikki F

10. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Suus, het heeft inderdaad nog wel even ... maar toch vind ik dat de weken echt voorbij vliegen !

Groetjes,
    Nikki F[/quote]

Nou Nikki, de eerste weken gingen tergend langzaam en het viel mij ook al op dat het vanaf een week of 15 wel erg snel gaat allemaal. Ik dacht al dat het em aan mij lag. Komt misschien ook wel omdat je dan een aantal doelen voor ogen hebt. De 12 weken echo, daarna de 20 weken echo en sommige ook nog een pret echo. Als je dat gehad heb lijkt het allemaal wel sneller te gaan, tenminste dat is bij mij zo.

Groetjes Suus

11. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik heb die zij-slaper bij Duimeland gekocht ( meerdere vestigingen in Nederland ) en als ik het me nog goed herinner kostte het iets van 19,95.

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    jeetje wat duur joh, ik heb er hier 5 euro voor betaald :)

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Suus,

Ja, in het begin was ik ook onzeker of het wel allemaal goed zou blijven gaan. Je hoort zo veel. Iedere week is dan weer een mijlpaal. Nu voel ik het kleintje vaak en dat is een bevestiging dat alles goed is. Ook voel ik me prima en werk ik nog gewoon, waardoor de weken ook echt voorbij vliegen. Ik denk als je ziek thuis zit, dat het dan heel lang kan duren voordat het zo ver is.

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina