al meer dan 1j bv gegeven....

Discussion in 'Borstvoeding' started by zwangerwens, Feb 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vorige week is onze zoon 1j geworden, hij krijgt nu alleen s ochtends nog bv. Naar de bv krijgt hij uurtje later nog broodje of bord bambix.

Ik wil binnenkort de laatste voeding er ook af... Zal ik dit vervangen voor kunstvoeding of iets dergelijks of gewoon proberen 2 boterhammen etc.?

Hoe deden jullie dat?

Tips en of adviezen zijn welkom! :)

2. Flubje

Flubje Niet meer actief

Ik ben gewoon gestopt eigenlijk... meteen opgestaan en gaan ontbijten.
    Alleen was ik weer zwanger en doodmoe, dus geef hem nu vaak een stukje cracker in mijn bed, voordat ik op sta :) Niet een heel goede tip haha

3. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Je mag ook gewoon koemelk geven. kv is niet nodig na een jaar.
    Je kunt wellicht gewoon boterham met beker melk doen?

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi wordt wel erg kruimelig in jullie bed Hihi. Ik heb vanochtend ook positief getest :). Maar dat is niet de reden dat ik stop hoor...

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hij krijgt ook al gewone melk hoor...maar nu krijgt hij eerst bv en daarna broodje + thee (en melk daarin). En de bv stopt straks dus dan alleen broodje...bedoel is dat dan niet te weinig? Of 2 broodje en of cracker doen...

6. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Gefeliciteerd met je positieve test!

Ik zou gewoon een boterham aanbieden. Als hij er nog een wil merk je dat snel genoeg. Ik zou er eigenlijk niet teveel over nadenken. Mijn oudste eet de ene dag 3 boterhammen bij het ontbijt en de dag erna maar een halve. Het zijn soms net mensen ;)
    Volgens mij kun je de voeding gewoon laten vervallen en dan merk je vanzelf wel hoeveel hij nodig heeft.

7. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

Mar 14, 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Toch wel hè :D

Hier ook gewoon de voeding laten vervallen en ze mag zoveel eten bij het ontbijt als ze wil.
    Wel: uit bed, aankleden, ontbijt. Niet teveel treuzelen want ze heeft wel zin in wat :)

8. Flubje

Flubje Niet meer actief

Haha, jep... Kun je nagaan hoe lui ik ben. Lig liever nog een half uurtje in bed dan gelijk opstaan en ontbijten. Maar dat laatste is wel aan te raden ;)

En gefeliciteerd natuurlijk!! Spannend :)

9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,808
    5,944
    113
    Female

Share This Page