Toch maar even hier vragen.. Hebben jullie de tip? Alles zakt hier af, zo irritant. Nou schijnn je ook van die ophouders te hebben? Ook online te koop? Aanrader? Dank jullie wel!
Ik weet niet hoe oud je kindje is maar ik koop altijd alleen maar sokken bij trekpleister of kruidvat (Bambino en funny bunny ofzo volgens mij?), die zakken niet af.
Ik zweer ook bij de Bambino sokken van de Kruidvat, en anders sock-ons maar die raakten bij mij altijd zoek in de lade.
Bambino van kruidvat enige sokken die niet zakken. Bonnie doon ook top heb die grijze met dots van sochin mode.
Hier Bambino sokken en ook Sockons geprobeerd. Beide waren een aanrader, nog noiit een sok kwijtgeraakt.
Bambino en die sokjes van de babydump die 'k kreeg toen 'k zwanger was blijven zitten, rest zakt inderdaad altijd af of gaat uit.
Ohhh ja zo herkenbaar... Bij ons is geen 1 sok die blijft zitten.. Zo IRRITANT. Heb bijna de neiging om hem een maillot aan te trekken ofzo...
Hier bleven enkel de witte sokjes van de hema zitten. Wel de dikkere. Helaas past dl niet meer en heb ik de juiste nog niet gevonden.
Nogmaals maar: Bambino! Zeeman is drie keer niks! De sokken van de hema gaan ook redelijk. Maar heb ook maillots gekocht. Dan zakt het echt niet af Levi trekt nu steeds zijn sokken uit. En echt gewoon meisjes maillots maar dan grijs en donkerblauw. Ziet toch niemand.
De sokken van H&M (die van I Love Mom en I Love Dad en andere met hetzelfde model) deden het hier wel goed. Nu heb ik kniekousen van zeeman, met van die antislip nopjes eronder. Die blijven ook prima zitten. En wij geven onze zoon vaak leren slofjes aan over zijn sokken: warmer (tegelvloer), sokken blijven beter zitten en hij kan ze zelf niet uit doen.
Ik dacht bij de Zeeman leuke maillots te hebben gekocht grijs/blauw gestreepte (voor een meisje), haalde ik ze uit de verpakking stonden er groene vracht auto's op.... :/ Dus check de Zeeman! Back on topic: de sock ons! BIj ons nog niet kwijt geraakt....