Deze tas is in bijna geen één winkel te krijgen (in NL). Alleen via web-winkels. Zo jammer, zou hem graag in het eggie willen zien! Hij lijkt me superhandig (www.beaba.com) zo met al die vakjes. Wil alleen even weten of het nou klopt dat je deze niet over je schouder kan dragen? Kon dit niet goed terug vinden op de site. Anders ga ik hem bestellen. Of heeft iemand deze tas misschien wèl ergens in een winkel gezien? Ik ben zooo stom geweest; gisteren was ik op de 9 maanden beurs en ben de hele stand van BEABA voorbij gelopen...
hoi,er zit op een paar van de foto's wel een schouderband bij............is zeker errug leuke tas zeg!
Ja dat klopt! Maar volgens mij is dat alleen maar bij de eerste tas, de 'handsfree' dan heb je ook nog een 'classic baby bag' met 2 vakken aan de voorkant. Die leek me echt super handig, allemaal handige dingen die erbij zitten. Maar volgens mij zit daar geen schouderriem bij, je kan hem wel aan een kinderwagen klikken. Ik weet niet of dit een erg gemis gaat worden bij een verzorgingstas. (heb nog geen ervaring met luiertassen ) Als je je baby wilt verschonen als je een dagje wegbent, dan heb je altijd die tas in je hand, je kan hem niet even over je schouder doen.....
Kom in contact met baby pien via www.babycook.nl, zij zijn de distributeur voor Nederland. Ik heb via hun onze kinderwagen gekocht en zij stonden op de beurs met de beaba spulletjes. Groetjes Daphne