Mijn vraag aan jullie is wat hebben jullie voor de baby in de eerste maat 56? er werd mij verteld dat baby's dan meestal boxpakjes aan hebben of rompertjes maar niet echt kleertjes zoals broekjes en truitjes. Hoe is dit bij jullie gedaan of doen jullie?
Ik had - een paar rompertjes - losse broekjes - losse shirtjes en truitjes - een paar luierpakjes, maar die vond ik persoonlijk niet echt handig.
Ik heb wel gewoon shirtjes en broekjes gekocht. Ook een paar boxpakjes. Maar als je met je kindje naar buiten gaat is het toch leuk om hem aan te kleden.
Ik had drie pakjes met los broekje en truitje in maat 56 en drie pakjes in maat 62. Verder een stuk of 5 rompers in elke maat en tig paar sokjes (allemaal gekregen). Overigens werd die van mij te vroeg geboren en was alles veel te groot. Zelfs maat 50 was te groot. Gelukkig had mijn moeder wat pakjes gekocht in deze maat. Maar het waren wel gelijk hele stoere pakjes, broekjes met truitjes. Ik vond al die schattige babykleertjes helemaal niet leuk meer toen hij er 1 keer was. Wilde er gelijk een stoere kerel van maken, ha ha
Ik heb 2 vestjes in de maten 56 tig rompertjes in maat 56 en een paar boxpakjes dit ook in maat 50. dus dat word dus wat mooie pakjes kopen.
Ik kan jullie aanraden om ook echt iets in maat 50 te kopen. Zo'n pas geboren babytje is echt klein. Je kunt natuurlijk 56 omrollen, maar dat vind ik persoonlijk niet zo leuk. En voor een paar Euro heb je ook leuke pakjes in maat 50 die dan goed passen. Verder kan ik aanraden om echt een stuk of 8 rompertjes aan te schaffen. Als je pech hebt dan is je kindje vaker nat en als er dan wat in de was zitten dan ben je er zo doorheen. Vond ik ook met de kleertjes trouwens. Daarom heb ik echt best veel truitjes en broekjes gekocht. Hoeft tenminste niet elke dag die wasmachine te draaien.
Ik had zowel boxpakjes als truitjes en broekjes, maar de boxpakjes liggen nog ongedragen bijna allemaal in de kast! Ik vind een broekje en truitje makkelijker met verschonen ook. Wel heb ik soepele stofjes en geen spijkerbroekjes enzo, omdat ie er ook in slaapt en het wel lekker moet liggen vind ik
ik heb maar 1 pakje maat 50 de rest allemaal broekjes ruitjes, we geen hard spul alle slekker zagt... heb overigens 50denk 3 of 4 keer of misschien wel 5, 56 keer of 4 en 2 breokjes in 62 en 1 broekje met truitje in 62
ik heb helemaal niks in maat 50, me verloskundige schat ons kindje op een 8 ponder dus dan heeft het geen enkele zin toch? groetjes jantina
Ik heb gekozen voor aparte truitjes en aparte broekjes, gewoon handig en het stond ook leuk. Luierpakjes leken mij onhandig, voornamelijk met verschonen. Ik had van maat 50/56 meer dan 8 truitjes en broekjes en misschien wel 10 rompertjes. En ach, als je niet genoeg hebt, is er zo wat bijgehaald!
Hey, Zie dat veel het hebben over boxpakjes. Ze zijn wel lekker warm, maar ze zijn er ook zo weer uit. Doordat er voetjes aanzitten, kunnen ze al snel niet meer trappelen. Ik kreeg een prematuurbaby dus had maat 44 nodig. Daarna had ze 50. Dat heeft ze zo'n 4 weken aangehad. Nu zitten we net een week in de collectie van 56. Ik heb hier wat broekjes en shirtjes van. Ik heb geen boxpakjes meer gekocht, omdat ik het zo jammer vind dat ze al snel niet meer kan trappelen. Wat ik makkelijk vond en niet naar gekeken heb toen ik zwanger was, zijn rompertjes die je met knoopjes dicht doet en dus niet over het hoofd hoeft te doen. Die vind ik handig. Misschien heb je hier wat aan. Ook heb ik wat rompers met lange en korte mauwen omdat ik een winterbaby verwachte.
astrid heeft heel veel in boxpakjes gelegen.. Soms ook als we naar buiten gingen. Ik vind de kleertjes maar lelijk zitten als ze zo klein zijn.
Ik heb voornamelijk rompers, broekjes en shirtjes. Allemaal gewoon van lekker katoen, maar wel zodat het al echt een beetje echte kleertjes zijn. Vind ik gewoon leuk
Ilias heeft ook bijna geen boxpakjes gedragen. Ik vond ze niet handig met verschonen, dan is een los broekje veel makkelijker. EN bovendien kropen zijn beentjes helemaal in de pijpen als hij met opgetrokken beentjes lag. Dan is een broekje zonder voetjes veel prettiger
Boxpakjes zien er schattig uit maar zijn idd niet handig in de praktijk. Verder vind ik de rompertjes die met drukkertjes dichtgaan (dus niet over het hoofd) veel makkelijker. Los broekje met truitje is verder gewoon het handigst. Wat je vooral niet moet kopen (had ik helaas wel gedaan) zijn truitjes of vestjes met een capuchon. Dat is nml heel lastig tijdens het slapen. Verder gewoon letten op lekkere soepele stoffen.