Wie heeft er ervaring met de Beco Butterfly?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SB1985, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SB1985

SB1985 Actief lid

27 mrt 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    In augustus gaan wij 2 weken naar zuid-Frankrijk. Hier willen we graag gaan wandelen met onze dochters in dragers.

Nu heb ik gisteren voor mijn dochtertje van bijna 2 de rugdrager Taube gekocht via Marktplaats. Gelijk uitgeprobeerd en ze vindt het helemaal geweldig.

Voor onze jongste dochter zijn we ook op zoek, zij is nu 8 maanden oud. Ik vind haar nog iets te jong om voor haar ook een Taube te kopen, dus zat te denken aan de Beco Butterfly. Gezien deze ook op de buik gedragen kan worden. Nu zijn ze tweede hands haast niet te krijgen, tenminste ik kan ze niet vinden en nieuw vind ik ze best aan de prijs. Voordat ik een aanschaf ben ik dus erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Wie of wie kan mij hier iets meer over vertellen?

Alvast bedankt!

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wij hebben de manduca, die kon ik bij een vriendin uitproberen, dus ik wist dat hij fijn was. Ben er heel blij mee. Hij draagt prettig en Timo (8,5 maand) kan er ook heel goed in slapen.

3. SB1985

SB1985 Actief lid

27 mrt 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je snelle antwoord!

Ik heb de draagzak direct even bekeken en lijkt inderdaad ook mooi stevig. Hij ziet er alleen vrij dik uit? Hoe is dit in het echt?

En lukt het jou ook om hier langere stukken goed mee te lopen zonder last te krijgen van je rug?

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier hebben we een beco butterfly 2 aangeschaft. Mijn zus gebruikt deze ook voor evt. 2 kindjes 1 van 1,5 en 1 van 3. Ideale rug en buikdrager. Ik gebruik hem nu ook al voor mijn kleine en heb rugklachten. Doordat de onderste band op je heupen valt zit'ie ergonomisch helemaal goed. Het handige van de drager vind ik ook dat'ie heel klein is op te vouwen. Het wordt dan een soort heuptas. Hierdoor neem je hem makkelijk mee.

5. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben 2 maanden geleden ook de beco butterfly aangeschaft. Afgelopen maand zijn we op vakantie geweest en daar hebben we hem echt heel erg veel gebruikt met wandelen enzo. Ons dochtertje was toen 9 maanden en die vond het echt prima in de beco. Zelf vonden we hem ook heel erg fijn dragen. Hij zit prima, je merkt amper dat je zoveel extra gewicht meesjouwt. Voordeel van de Beco is dat er een extra stukje stof tussen jou en de baby zit, zodat je hem makkelijk van jouw buik naar de buik van je man kan overhevelen, zonder dat je de kleine er eerst uit moet halen.
    Hij is inderdaad best prijzig, maar ik vind het wel een goede investering. Bovendien kan je kindje er in tot ze 20 kg is, dus je hebt er voorlopig nog wel even plezier van.

6. SB1985

SB1985 Actief lid

27 mrt 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoorden en de positieve reacties.

Wij hebben de de boba inmiddels besteld. Deze lijkt heel erg op de beco, als ik de ervaringen mag geloven en heb ik nieuw kunnen kopen voor slechts 75 euro. Dit scheelde zoveel vergeleken met de beco, dus vandaar het besluit om voor de boba te kiezen. Morgen krijgen wij hem, als alles goed gaat. Ben erg benieuwd!

7. SB1985

SB1985 Actief lid

27 mrt 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    De boba is vandaag binnen gekomen!

Hij is bedoeld voor mijn jongste dochter, maar ook de oudste van 2, vindt hem super! Ze wilde er niet meer uit. Straks eens uitproberen bij de jongste. Zij is ruim 8 maanden, ben benieuwd wat zij er van vindt. Ze ligt nu nog even te slapen.

Deel Deze Pagina